2015年8月31日 星期一

親子好去處@沙田馬場(開季試閘樂滿FUN 季前嘉年華)

暑期完左,我就不會在返學前一日「玩盡」去,一來我唔想佢地太攰,二來怕佢地唔想返學。

但會在星期六及長假期,玩得「盡」少少,佢地仲係細,應該玩多一點,去到小學就無得玩得咁多!

而有私心既我,都知道小朋友越大就不會跟住我,我會好好珍惜呢幾年既時光。

29/08/2015 (35M10D) + (17M8D)

要一早買票入場券 ($60,3歲以下免費  - 包 $40遊戲券 + $10 飲食券),而且仲係要指定投注站買,雖然係麻煩左少少,但都決定去玩!!

目的地:沙田馬場(開季試閘樂滿FUN 季前嘉年華)

是日南瓜仔原本要學游水,但因某原因已延期左,所以我地就可以早點出發,去到時只係10點半,人流不算多!!

 
原本係11點先入場,但開場前10分鐘就落雨,大會就早左5分鐘俾我地入場,太好啦!!

不得不讚今次既活動,大部份既活動都係室內或有蓋地方進行 (即馬場港鐵站),加上落住雨一d都唔熱,我最初中怕會中暑添!哈!哈!

入到去,第一件事就係同與雪特蘭小馬影相 (現金$20),可惜南瓜兄妹唔多合作,影都勁差囉!!

可能早去,地方又夠大,人流都分都好散,每個遊戲都係等數分鐘,勁正!


TVB Fun (免費),只係將舊野推去指定既線度!


考考你眼界 ($10 遊戲券),係hd幫南瓜仔,所以一take過!


考考你眼界 ($10 遊戲券),中哂5個,勁  (當然係hd協助)!


 ↑ 小馬愛射籃 ($10 遊戲券),頭7個波都唔中,hd 唯有抱南瓜仔係籃前面 ........當然最後 3個都中啦!!


尋找小馬的失物 ($10 遊戲券),南瓜妹一見到波就話要玩,而南瓜仔就係"釣"d 小馬配件,然後貼係塊板緊!


大型波波池 ($20 遊戲券),波波池又點會放過呢!?呢2個小朋友勁 like ......

之後就上左去平台玩 M4 「軌馬」迷你四驅嘉年華,南瓜仔一見到四驅車就開心都暈,差點不想走添!!


寄給自己的名信片(免郵費),兩個一齊 (其實係大人寫)寫名信片,做個紀念都唔錯!


↑ 幼兒小天地 (免費),遊樂場佢地又點會放呢!?

玩到呢度差就係會場買左 d 小食,估唔到南瓜仔食好多野,我諗佢好餓喎!

食完就去下一站玩,此時,南瓜妹已經好累,抱左唔夠5分鐘就瞓左 ......


↑ 南瓜仔就去玩巨型吹氣彈床 ($20 遊戲券) ,呢度大部份彈床都係 6 歲或以上,好彩有1個係 3 歲以下!

 
↑ 水上單車 ($30 遊戲券),呢個差不多等左半小時 (人潮高峰期),南瓜仔雙眼已跌哂落黎,不過一落去玩,成個人都醒哂!!


↑ 最後就俾南瓜妹扮騎師 ($10 遊戲券)!

我地玩到差不多四點,就去娘家食晚飯,南瓜仔上車唔夠5分鐘就瞓左!

地點:沙田馬場

7 則留言: