2016年1月5日 星期二

親子好去處@2015 除夕(姨媽家)

31/12/2015 (39M12D) + (21M10D)

本來南瓜妹要返學,但前一日學校打電話俾我,話南瓜妹有扭計 (因南瓜妹肚屙,應係 poo poo "up" 住 pat pat,攪到損左,所以一屙 vee vee 或 poo poo 就狂喊,南瓜妹仲會大叫好痛!!><),咁啱南瓜妹既班主任又放假,所以主任建議南瓜妹留係家中休息!

咁屋企又有 hd 又有工人姐姐,咁不如就請假一天啦 .......

是日,我可以提早放工,yeah!!!

除夕有乜節目!?就係去表哥屋企玩 ........


目的地:姨媽家

姨媽家屋企有狗仔,而南瓜兄妹都係怕!!

↑ 去到表哥家,咩都玩一餐 ......

南瓜妹見到有番茄食,就叫姨媽俾佢食,咁當然南瓜仔又話要食啦,點知南瓜仔食食下就喊,話舌頭好痛,可能自己咬到自己 .......


↑ 只係簡簡單單一餐飯,再加上一個蛋糕!!

返到屋企都9點多,攪掂完佢地兩個,我已經好累 ........應該未到11點就瞓左!!

第二朝,我問 hd 有無倒數,hd 話同陶傑一齊倒數,我:「呢.....你做乜唔叫醒我!?」

hd:「我先無咁蠢,你一定會問我 "做乜嘈醒我!?"」

oh,hd 太了解我,平時俾南瓜兄妹嘈醒就無辦法,如果 hd 叫醒我,我一定會發脾氣!!哈!哈!

1 則留言:

  1. 你HD真善解人意,對你又夠細心,so sweet ~
    嘉路,新年快樂呀!^^

    回覆刪除