2016年1月21日 星期四

南瓜妹@22個月

21/01/2015 (22M)

07:05  奶 (7安)
07:10  刷牙 + 洗面 + 換片 + 換校服 
07:25  早餐 - 包
08:00  落樓 /上校巴
08:25  到校
17:00  放學
17:25  落校巴
17:30  換衫 / 洗手 / 遊戲時間
18:45  晚餐 + 水果
19:30 小休
19:50  洗白白
20:00  遊戲時間
20:30  奶 (7安)
21:00  瞓


湯、包都係大愛。

飲奶超快,可能唔駛2分鐘就 KO 支奶!

如廁
大進步,南瓜妹有主動講去廁所 vee vee ........ (拍掌)

有天 (04/01/2016),南瓜妹話要 poo poo (南瓜妹係事前講 poo poo),我諗住等佢去完先同佢換片,點知南瓜妹自己除褲,仲坐係椅子度"扮"屙 poo poo 喎 (好彩無除片),之後就起身話屙完 ....... 南瓜妹真係屙左 poo poo 呀!

第二天晚 (05/01/2016),南瓜妹拖住我手話要去廁所 vee vee,我當然陪佢去啦,放南瓜妹上廁所後,南瓜妹自己坐定定 (之前係大喊)!!

南瓜妹:「屙完!」
我:「你都未屙!?」 (都無 vee vee 聲.....><)
南瓜妹:「屙完!」
我:「 「你都未屙!?」(扮哂野!)
突然,我就聽到"水"聲,yeah ~~~~~
南瓜妹仲有個勝利既笑容!!

南瓜妹咁叻,我就立刻拍掌.......南瓜仔聽到後,又飛奔過黎拍埋手掌,南瓜妹真係覺得自己好叻,自己仲拍埋一份添!!

第三日朝(05/01/2016),南瓜妹又成功去左 vee vee .......
南瓜仔:「妹妹去到 vee vee !」
我:「係呀!多得哥哥,妹妹就係跟住哥哥做,所以哥哥做得好,妹妹先做到」
我對住南瓜妹問:「妹妹,哥哥叻唔叻!?」
南瓜妹點住頭:「叻!」
南瓜仔聽到妹妹讚佢叻,佢又真係以為自己好叻 .........

之後既日子,我都 keep住帶南瓜妹去 vee vee (但隔唔中唔肯去),唔知南瓜妹幾時戒到日片呢!?都係過埋個冬天先 ........


晚上放落床無耐就會瞓著,但半夜總會喊幾次!??之前我會去睇佢,但每次南瓜妹見到我,南瓜妹就要我抱佢起床 .......後來就由hd去睇佢:「你係唔係要媽咪,你要媽咪就要瞓!」南瓜妹又會乖乖瞓番!!

假期終於瞓耐左,可以瞓到8點 .......真的太好啦!!(雖然只有2天,好過無啦!)

發展 
語言能力:

1) 對話,可以回答簡單問題 .....
我:「你鐘意d咩!?」
南瓜妹:「hello kitty!」
我:「咁哥哥呢!?」
南瓜妹:「mcqueen!」
我:「哦....乜哥哥唔係鐘意我咩!?」
南瓜妹(奸笑):「唔係呀,哥哥鐘意mcqueen!」

南瓜仔將d糖放係在高處,南瓜妹企係椅度想拎:「唔夠高!」
之後落番地下,一路落一路講: 「哥哥先夠高!」

之前南瓜妹下體損左 (肚屙,poo poo "up" 住 pat pat),我地問南瓜妹:「你邊度痛!?」
南瓜妹手按下體:「呢度痛!」

放學回家,係書包拎左粒糖出來俾我睇,我:「邊個請你食!?」
南瓜妹:「霞姐!」(學校校工)
我:「點解請你食!?」
南瓜妹無回答我 ......
我:「咁幾多歲先可以食糖!?」
南瓜妹:「3歲!」(我係咁教佢!)
我:「咁你可唔可以食糖呀!?」
南瓜妹:「唔可以!」
我:「咁你俾粒糖我啦!」
南瓜妹又會俾我喎!

放學回家,南瓜妹:「去公園!」
我:「咁你自己去定同哥哥去!?」
南瓜妹:「同哥哥去!」
我:「但哥哥係屋企喎,不如你自己去公園......」
南瓜妹(喊住講):「唔得,要同哥哥去!」
我:「咁我地返屋企啦,哥哥係屋企」
南瓜妹:「好!」

我:「你係唔係傻豬!?」
南瓜妹:「我係傻豬xx (佢既名)」
我:「咁哥哥係唔係傻豬!?」
南瓜妹:「傻豬哥哥!」
我:「咁爸爸呢!?」
南瓜妹:「爸爸唔係傻豬!」
我:「咁媽媽呢!?」
南瓜妹:「媽咪唔係傻豬!」

落雨中,我抱住南瓜妹 ......
我:「落雨呀!地下好濕,我地要慢慢行,咁我地可唔可以跑呀!?」
南瓜妹:「 唔可以,會跌,跌左就會喊!」
我:「咁落雨要帶咩野!?」
南瓜妹:「遮!」

活動能力:
- 識吹泡泡 

返學
- 識得與同學仔玩
- 少左推椅
- 自己食飯

其他
-  16隻牙
-  21.1磅(9.6kg) 
-  開始愛看書 

↑ 22個月!!
 
我:「邊個送俾你架!?」
南瓜妹:「Ms Li」(係同學家長送,應該係老師俾佢,佢以為老師送!)

南瓜仔一見到,雙眼就發亮:「妹妹,不如拆出黎玩!?」
南瓜妹:「好呀!」
之後南瓜仔就話:「媽咪,妹妹話要拆出黎玩呀!」
我:「 妹妹,你係唔係要玩呀!?」
南瓜妹:「係呀!」
我:「咁你自己拆啦!」
南瓜妹扮拆:「唔識拆........」
我:「咁你叫哥哥幫你!」
南瓜妹:「哥哥拆!」
南瓜仔:「好呀!我幫你拆........」

攪左一輪,終於拆左出黎玩,但 ........

佢兩個玩唔夠1分鐘就唔玩 ><

3 則留言: