2016年1月18日 星期一

南瓜妹@PN大作戰(4) - 康怡維多利亞幼稚園

16/01/2016 (21M26D)

係一間好難入學校,一來佢地有 playgroup (維多利亞 / Artplus),二來會哥哥姐姐會優先,所以都係以試下心態 .......

由 hd 帶南瓜妹去面試!

我就要返工,我有諗過請假,但學校只可以一家長陪入,咁我同hd一齊去都無用,咁不如 hd 一個去吧!!


去呢間學校好方便,因為係港鐵上蓋,只係行1-2分鐘!!

待南瓜妹返到屋企後,我就打電話俾 hd 問南瓜妹 in 成點 .......

hd 第一句:「in 得好差, circle time 時狂喊囉!」

我就無再問 .......

回家後,我再問下詳情 (因為我要寫 blog 嘛 )

據 hd 所講,登記完就係大堂玩一陣,之後就係8個小朋友一齊 group in  (3位老師) ......

期間南瓜妹就係枱面玩下玩具,老師就 hd 傾下計,最後就 circle time,不過南瓜妹就狂喊 ><

當聽到南瓜妹狂喊時,我就心一沉 .......

明明係屋企唱哂歌、跳哂舞,但點解去到學校就喊呢!?hd 回應:「可能怕陌生掛!?」

唉,in 成咁 ..........

3 則留言:

  1. 其實小朋友怕陌生人係好正常嘅。。媽媽唔好唔開心。。小朋友識揀自己嘅學校嘅(我相信)

    回覆刪除
  2. 或者係南瓜妹已經揀咗間啱佢嘅學校,呢間唔係佢心水呢

    回覆刪除
  3. 對啊,我都覺,南瓜妹可能已經揀左呢 ^^

    回覆刪除