2016年1月26日 星期二

南瓜妹@PN大作戰(5) - 國際英文幼稚園

23/01/2016 (22M2D)

由我同南瓜妹面試,而 hd 就同南瓜仔係出面等我地 .......

登記完,就入學校既 playgroup 玩,佢地既地方真係好大呀!!

玩左一輪就去佢地既幼稚園校舍,老師安排左 6 個小朋友一張枱,枱面有d玩具俾佢地玩,但南瓜妹無興趣,仲四圍走去其他枱拎玩具 ><

好不容易先等到叫我地去面試室,係 group in,有2排椅子 (圍半圓),小朋友坐前面,家長坐後面!

老師事先講明唔好幫小朋友,仲俾左份問卷我填,我都知份問卷唔係重要,所以都係 hea 填!

1) 老師一個個問小朋友叫咩名,南瓜妹無答。

2) 行出去老師枱,將指定物件(提子)放入指定顏色籃,南瓜妹無做,不過就返埋位拖住我手行出去,之後好好慢好慢先放將提子係指定既(黃色)籃。

3) 講出動物名,南瓜妹無答。

4) 將花放入花瓶,做到。

5) 同老師圍圈跑,無做,呆企。

面完試,我真係有唔開心,我仲問南瓜妹:「點解唔答老師問題!?」

南瓜仔 in PN 時已經 in 得麻麻,但話哂都係細b (12-18M) 唔識答問題(上當年仲未識講野)都正常,不過南瓜仔都會做哂指令,又唔會喊又唔會扭,更唔駛我抱 ........ 而南瓜妹無論說話能力、表達能力都比南瓜仔好好多,為何面試比南瓜仔更差呢!???

隔了多天,心情先平伏左,或者我對南瓜妹有較高期望,所以就失望越大!!

6 則留言:

  1. 不過一個兩歲未夠嘅小朋友,面對一個完全陌生嘅環境,老師會明白嘅,唔好唔開心啦

    回覆刪除
  2. 唔洗唔開心啦, 南瓜妹仲咁細, 去面試嘅表現有時又真係會唔太穩定嘅, 至少你已經有OFFER, 唔洗擔心無N班讀嘛~

    回覆刪除
  3. 唉,小朋友臨場表現好多時真的好難控制,不過南瓜妹唔係間間都咁就OK啦,也許佢自己唔LIKE呢間吧...

    回覆刪除