2016年1月14日 星期四

親子好去處@香港足球會 (同學仔生日會) + 皇室堡 + 調景嶺體育館(兒童遊戲室)

 是日行程好豐富 ........

10/01/2016 (39M22D) + (21M20D)

去南瓜仔既Alicia (同學)生日會,我呢個懶媽咪去到當日先去買禮物 ..........

所以我地就係屋企樓下食完早餐,就出發去銅鑼灣啦!!

目的地:皇室堡


↑ 見到有 peppa pig,就同南瓜兄妹影下相,要影佢兩個合照,真係好難 ><

之後就去左玩具反斗城買禮物,買完就出發去生日會啦!!


目的地:香港足球會 (生日會)



Alicia 媽媽安排兩個吹氣彈床同小型波波池,仲有「特別嘉賓」!!

只係兩個吹泡跳床,南瓜仔而且玩到唔停,連食都唔駛食 ........

而南瓜妹就唔夠膽玩,不過就不停咁食野,仲食左2件蛋糕添 (唔好俾 hd 知,一定俾佢話我!)

臨走前,南瓜妹先肯玩小型波波池喎 .......

南瓜兄妹一上車,就瞓左啦!!

事後,我先知有個女同學主動錫南瓜仔塊面 (個家長仲影埋相俾我睇!),睇到我眼凸凸 .........最攪笑係我俾南瓜仔睇番張相,南瓜仔流露著滿足既眼神,仲要睇幾次張相添!!


目的地:元氣壽司

回家休息一陣後,我地就出發去食晚飯 (17:30) .......

無錯,我地未到六點就去元氣壽司食晚飯 (價錢一般又好味既餐廳,一定要好早搵位)!!

去到時我地唔駛等就可以入坐,但未到六點,出面已經有好多人等緊位!!

最開心就係南瓜仔,佢好「享受」拎壽司既動作,每次拎完都好滿足,而我都好想去試下「高速線壽司」,南瓜仔一定好開心.........

食完大約 18:30 (真係好早 ><),餐聽只係叫緊 15x 號,而籌號已經拎到 19x,係唔係好誇張!?


目的地:調景嶺體育館 (兒童遊戲室)


↑ 時間尚早,所以去調景嶺體育館 - 兒童遊戲室 玩( hd 話已經玩左成日!?點解仲去玩!?因南瓜仔講左成個星期,而我地平日又帶唔到佢去,現在有時間咪去囉!!),我地仲諗住呢段係食飯時間,應該無乜人去,點知 FULL 哂喎!??

原本諗住走人 (都無得玩),職員就叫我地等下,睇下有無小朋友走,有小朋友走就可以入去玩!我心諗 .......邊有可能有小朋友走架!?但南瓜仔話要等,咁就等下啦 .......

南瓜仔就真的好乖,自己企定定等有小朋友走,點知,真係有小朋友只係玩左 15分鐘就走人!??

南瓜兄妹玩得勁開心,聽到佢地既笑聲,連自己都開心埋!!

返到屋企我已經好累,南瓜妹上床無耐就瞓左,原本我都諗住南瓜仔都好快瞓著,點知係張張好耐仲未瞓著喎!??最後差不多11點先瞓著 (是否太興奮呢!?)。而第二朝起床後,南瓜仔第一次同我講:「我好眼瞓!」......

沒有留言:

張貼留言