2016年1月4日 星期一

親子好去處@黃泥涌水塘公園+淺水灣+舂坎角+赤柱

30/12/2015 (39M11D)

又黎 hd + 南瓜仔親子遊啦 ........

正當我返緊工時,收到 hd 既 whatapps,見到佢同南瓜仔一齊去玩,我個心都好想跟住佢地一齊玩!!


目的地:黃泥涌水塘公園+淺水灣+舂坎角+赤柱

詳情我都不太清楚 ......

↑ 黃泥涌水塘公園,玩左1小時既水上單車 .......

之後就去左淺水灣行沙灘,南瓜仔當然無落啦,佢都怕沙,不過就去左遊樂場玩!!

去舂坎角睇跑台 .......

再去赤柱,又去多一個遊樂場!!

佢地既行程好豐富,最後既行程就係黎我公司接我放工!!

4 則留言:

  1. 黎接你收工都好好丫, 唔係只掛住兩父子自己去玩~~

    回覆刪除
  2. Hd都好好,會自己同南瓜仔去街

    回覆刪除