2016年1月19日 星期二

南瓜仔@40個月

19/01/2016 (40M)

咁就40個月啦,呢篇係南瓜仔第39篇生長日誌 (13M,因 yahoo 搬遷停左一個月).........


都係唔飲湯、唔食菜 .......

無再剪食物 (除非佢要求),等佢自己食!


晚上,15分鐘內就會瞓著。

發展方面
對話:
我正在洗白白時,南瓜仔敲洗手間門:「媽咪!媽咪!」
我:「咩事呀!?」(唔通 vee vee!?)
南瓜仔:「爸爸係你銀包拎你既錢呀 ......爸爸係你銀包拎你既錢呀......」
我:「吓!爸爸係我銀抱拎錢!??」
南瓜仔:「係呀! 」
我:「哦!唔該哂你呀!」
爸爸:「爸爸拎錢俾姐姐買餸!」
(我真係覺得好好笑 .....哈!哈!哈!)

南瓜仔食完晚飯,我見佢鬼鬼祟祟 ........
原來佢拎住盒 tic tac 糖,仲俾我見到佢口中有 "白色既野"!!
我:「你係唔係食 tic tac 糖!?」
南瓜仔:「無呀!」
我:「你個口有糖喎!?」
南瓜仔:「飯黎架!」
我:「飯!?你開個口俾我睇!」
南瓜仔二話不說就食左落肚,仲好堅持係飯 .......
我就立刻放下自己碗飯,抱住南瓜仔:「如果你食左 tic tac 糖,媽咪唔會鬧你,但如果你講大話,媽媽就會唔開心!咁你有無食 tic tac 糖!?」(重覆左3次)
南瓜仔就望住hd:「爸爸,你唔好望住我!」
hd 就無望佢。
南瓜仔就係我耳邊 (細細聲)講:「我食左 tic tac 糖!」
我:「咁你下次食就要同我或者爸爸講,唔可以自己再拎黎食!」
南瓜仔:「ok!」
(唉!咁細個就識講大話.........><)

南瓜妹好怕 big bad wolf ......
南瓜妹唔肯食飯,南瓜仔就打電話 (用自己隻手扮電話):「喂! big bad wolf,妹妹唔食飯,你黎捉佢啦!」之後就"收線"。
南瓜仔就對南瓜妹講:「 big bad wolf 係出面啦!」(指住屋企門口)
南瓜妹就會扁住咀:「唔好呀!」之後南瓜妹就乖乖食飯 .......
南瓜仔又再打電話(用自己隻手扮電話):「 big bad wolf ,你唔好黎啦,妹妹食緊飯!」
南瓜仔對南瓜妹:「 big bad wolf 走左啦!」
南瓜妹又會笑番!!
(我又覺得呢兩兄妹好攪笑......)

打(真)電話:
南瓜仔會自己打電話俾我  .......
有次送佢上校巴,臨上車前我同南瓜仔:「不如你放學返屋企俾我,話你已經返左屋企!但唔駛公公或者姐姐幫你喎 ........」
南瓜仔:「好!」
到放學時間,我係cam度已經知道佢返到屋企 .......
隔了一陣,我既電話響起,傳來南瓜仔既聲:「媽咪,我返到屋企!」(真係幾 sweet)

打俾我:「媽咪,我可唔可以食香蕉!?」
我:「可以!」
南瓜仔:「好野,可以食香蕉!」 

返學
無乜大分別!

情感方面
都係鐘意同妹妹玩!

但間唔中對住妹妹講:「我以後唔同你玩!」

健康
- 無端端又會發燒,但無鼻水、無咳,帶去睇醫生都係無講到原因!?d 人話係發骨節!?但我又唔覺南瓜仔高左喎!?
- 體重: 27.4磅 (重左喎!??)

2 則留言:

  1. big bad wolf 果段可愛呀,南瓜仔好得意 ^^

    回覆刪除
  2. 個個小朋友都驚俾父母鬧就忍唔住講左大話ge, 慢慢教就好了^^

    回覆刪除