2016年1月6日 星期三

親子好去處@2016 元旦(大坳門)

01/01/2016 (39M13D) + (21M11D)

早上,南瓜仔既手、腳左紅疹,就立刻帶去睇醫生,醫生話係濕疹 ......

既然醫生咁講,我就放心!!


目的地:大坳門

天氣咁好,南瓜仔又無事,就出外玩!!

今次已是第三次去,而今次既目的係放風箏 .......

之前兩次都無咩人,今日就人山人海,佢地大部份都係 BBQ 同 放風箏!!
 

↑ 小食亭食野!

↑ 放風箏啦!

由於放風箏既人太多,放得太高d 風箏就 "打架",太低又容易跌番落黎 .......

而南瓜仔一開頭就好熱衷,但玩玩下就無再玩 ........

↑ 最後就去吹泡泡!!

南瓜仔有樣野會跟足妹妹,就係妹妹落地行,佢就一定要一齊落地行 / 妹妹抱,佢就要抱!!

所以南瓜妹肯行,我同 hd 就不用太辛苦,如果唔係我地就要一人抱一個,而 hd 仲要背埋 "行李" (2個小朋友既野真係唔少 ><),真係幾攞命!!

呢一日南瓜妹八成時間都肯自己行,但南瓜兄妹就四圍走,我一個睇兩個 (其實我怕睇漏眼),hd 就放風箏(放完上天先俾南瓜仔玩) ........

玩完就回家休息 .........

晚上出街食飯,巧遇 blogger BBB,南瓜仔話記得 BBB!???點會呀!?上次見應該係南瓜仔9個月大,點會記得!???

4 則留言:

  1. 我有時都怕睇漏,esp戶外人多,小朋友又走得快又細粒,好驚....@@"
    南瓜仔冇事就好了,新一年祝大家都健康平安 =)

    回覆刪除
  2. 我好想黎呢度,不過有啲遠

    回覆刪除