2015年3月27日 星期五

南瓜妹@1歲生日會

21/03/2015 (12M)

呢個懶媽咪,沒有大攪,只係約左自己屋企人慶祝.......

↑ 「求其」既佈置,原本想買新 happy birthday banner,但四周圍都無(女仔款),所以用番南瓜仔慶祝1歲既banner!><

其實話就話都南瓜妹慶祝,但我地就開餐,南瓜妹自己就係playmat度玩.......><
外賣:Carifornia Pizza Kitchen (小食 / 意粉 / 薄餅)、板長 (壽司)、鹵水鴨
工人姐姐:西蘭花炒蝦球
 
↑ 到食蛋糕啦.......當然唔少得唱生日歌啦,我地唱到一半時,南瓜妹好開心咁拍手掌,當唱完生日歌後,南瓜仔就不急及待吹蠟燭 (我一早同佢講係妹妹吹) ><


↑ 我安排左親子裝一齊影相,最攪笑係南瓜仔,佢話鐘意妹妹果件,唔鐘意自己果件........

我同佢講:「咁你下次著妹妹果件啦!」 (南瓜仔果件太大,妹妹果件先啱佢著)

禮物我係俾南瓜妹自己拆,不過南瓜妹係將的衫亂咁拋.........哈!哈!



↑ 南瓜妹收既禮物全部都係衫!!

唔駛著哥哥既二手衫啦 ~~~~~哈!哈!

7 則留言:

  1. 生日快樂南瓜妹! 大個女要食多d 野呀!

    回覆刪除
  2. 南瓜妹生日快樂,身體健康,開開心心呀 ^^
    有咁多裙仔,可以日日扮靚靚了 ^^

    回覆刪除
  3. 生日快樂呀南瓜妹~~ 身體健康, 快高長大~~~

    回覆刪除