2015年3月23日 星期一

南瓜仔@30個月

19/03/2015 (30M)

2歲半啦 ........


都係唔肯食菜,食飯都係慢吞吞,都唔知佢想點!??

仲要前幾日咳,飯都唔肯食,食兩啖就話飽.........頂佢唔順!!

戒片
起身全部乾片。(晚上有同佢vee vee ,瞓醒又帶佢去 vee vee)

平日在家會主動帶南瓜仔去vee vee,好多大部份時間都係乾片,可惜南瓜仔未主動講vee vee,所以唔叫戒片成功!(我怕係忍住唔去vee vee)


平時返學回家後,有時唔肯午睡,可能係校巴瞓左!

晚上九點半左右就會瞓著!(若屋企無午睡,瞓落床唔夠1分鐘就瞓左!)

發展
1) 說話
- 唔多鐘意普通話,hd一講佢普通話,就唔俾hd講,所以現在試下俾巧虎佢睇,等佢容易接受!

- 問佢唔見左媽媽點!?佢答:「搵警察叔叔!」
我:「咁你識唔識講住係邊!?」南瓜仔答:「XXX(邊區)、XXX2期 (屋苑,奇就奇我無教過佢2期,點解佢會講到呢!? hd 又話無教???)、XX (幾多樓)」
我:「啱喎,唔.....咁你出街拖住媽咪,咁咪唔會唔見左你囉!傻豬!」

2) 自己除拉鏈外套

返學
- 老師話佢講多左好多野 (調左位同多野既同學仔坐)

其他
- 24磅
- 16隻牙
- 勁唔鐘意食藥,一食藥就用手按住自己既嘴,每次都要用15分鐘以上時間先攪得佢掂!

8 則留言:

  1. 南瓜仔好叻呀,咁早瞓著,巨龍成10:30先瞓啊....><"""

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢nap既時間短,所以咪早瞓囉

      刪除
  2. 南瓜仔識答唔見咗媽媽搵警察叔叔都好叻仔呀,燒腩仔仲未知警察叔叔係做乜嘅,kakaka...

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我係街見到幾次警察,同佢講過唔見左我要搵警察叔叔咋。

      刪除
  3. 回覆
    1. 老師話佢日日茶點都食哂,但返屋企就………

      刪除
  4. 南瓜仔起身冇濕片,距離戒夜片個日子好近啦,叻仔呀!

    回覆刪除