2015年3月29日 星期日

南瓜妹@健康院(12個月)

23/03/2015 (12M2D)

BOOK左早上去健康院,公公陪埋我一齊去,我就先帶南瓜仔上校車,公公就係港鐵站內面等我,之後就再一齊去!!

南瓜妹唔食野,所以都有心理準備佢既體重唔理想.....

體重:7.8kg (生長線10%)

都預左!><

健康院姑娘都無乜建議,都係叫我嘗試唔同食物,睇佢鐘意食乜囉!

測試方面,只係俾左支匙羮南瓜妹,睇下南瓜妹會不會拎住 (pass),其餘都係口問我,例如識唔識扶住行、識唔識指野、單字發音........ (pass)

↑ 未知道打針既南瓜妹!

見完姑娘就打針,今次係打3針 (水痘疫苗 / 麻疹、流行性腮腺炎和風疹混合疫苗 / 13價肺炎球菌疫苗),南瓜妹一見到支針就喊,打完1支左脾,再打2支右脾,打完5分鐘先停止喊,我諗真係幾痛!><

返到屋企,當天晚上就發燒(37.8度),到了第二朝早上仲係微燒,好彩之後再無燒啦!

12 則留言:

  1. 唔肥唔緊要,健康便好了^^
    而且睇相唔覺南瓜妹瘦呀,面仔都肉肉的 ^^

    回覆刪除
  2. 體重都唔代表一切, 最緊要南瓜妹健康, 食物有咁多, 總有D 野佢係特別中意食的~~~ ^^

    回覆刪除
  3. 雖然佢唔係好重, 但睇落都有d肉地啵, 哈哈~

    回覆刪除
  4. 唔緊要啦,女仔唔駛咁肥,好難減架!

    回覆刪除
  5. 體重唔緊要啦,肚B夠係由最高峰95%跌到去1x%,但佢真係好食得瞓得,最緊要健康嘛 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,都跌得好勁,不過健康就得。

      刪除
  6. 南瓜妹好可愛呢 ~ 健康就得!^^

    回覆刪除