2015年3月19日 星期四

Grow Up Photo@證件相

早前,學校安排左 Grow Up Photo 影畢業相同證件相!

當收到相後,hd 有點不滿意,因為南瓜仔果樣勁呆,仲叫我打去要重影.......

我心諗,點會有得重影呀........

不過,我都有打去問!

職員:「無問題,可以安排重影,你幾時上黎!?」

我 (吓!):「可以重影!?」

職員:「係呀!影到你滿意為止,我地希望家長明白,影相當天學校俾我地時間不多,只得分幾鐘影一個,所以我地有安排售後重影服務!」

GOOD!

14/03/2015 (29M22D)

我地之前已經係車度「練習」笑,仲好成功添......

可惜,南瓜仔去到都係勁呆、零反應,職員同我地出了唔同「法寶」,都無用!!

因為要影2張 (1張校服相、1張係畢業袍),第1張都用了20分鐘,先影到有笑容!但一話著畢業袍就喊!

啱啱有個同學仔又上來補影,我地就俾佢地影先 (唔駛5分鐘就成功 >< )

不知為何南瓜仔咁唔鐘意畢業袍,死都唔肯合作,一d笑容都無,連佢最鐘意既 CARS 都唔得,最後又用了20分鐘,終於影到有笑容!!

一星期後就收相啦!

雖然係重影,但佢地好有耐性 (我都有點氣餒,想講不如放棄),仲係影到我地滿意為止,將來南瓜仔要影小一面試相,我都會搵番佢地!!
 

Grow Up Photo
Address: Rm 508, Westin Centre, 26 Hung To Road, Kwun Tong
Tel: 34602839

6 則留言:

  1. 好多小朋友都唔笑架。好彩間野有耐性咋

    回覆刪除
  2. 燒腩仔都唔鐘意著突如其來嘅衫或者頭飾㗎,可能覺得陌生唔知咩來掛,呢間公司又幾好喎,有心機影售後服務又好

    回覆刪除
  3. 佢地services一流呀
    真係估唔到可以重影,值得一讚!
    波哥都有join學校影相
    希望ok~~~

    回覆刪除