2015年3月7日 星期六

親子好去處@錦田鄉村俱樂部

01/03/2015 (29M10D) + (11M8D)

目的地:錦田鄉村俱樂部

本來係上個月約左表哥同表妹一齊去,但因某些原因去唔成,今次終於去得成啦!

原本仲怕天氣太濕或落雨,但天氣出其咁好,yeah!!

去到時已經差不多1點,所以醫左肚先,我地帶左小食同即場買左魚蛋、燒賣、牛肉球同豆腐花,之後就出發去玩!
餵羊仔/兔仔,南瓜仔唔敢餵羊,只敢餵兔仔,可能羊太大隻掛!?(飼料 $10/包)

摘士多啤利 ($100/磅 (韓國品種))

係南瓜仔摘士多啤利時,我就餵南瓜妹食baby food,咁就俾我撞到blogger Little K ,真有緣!!(Little K 真係好靚女)

↑ 雖然唔係好甜,但勝左自己摘!

之後就係玩機動遊戲.....
親子卡通車 ($50 雙人/ 圈) 

兒童車 ($30/10分鐘)

南瓜仔好鐘意玩車,仲話玩碰碰車,但我怕危險,無俾佢玩!

↑ 玩完就去草地玩踏單車(但未夠腳長,踏唔到 >< )、吹泡泡、跑來跑去!

南瓜仔係遠處見到有彈彈床玩,就話:「我要玩跳彈床!」

好啦,又俾佢同表哥一齊去玩!

兒童跳彈床  ($25/10分鐘)

呢度好"求其",要入場玩就即入,有職員寫時間係label紙上,夠鐘就會叫停,原本話南瓜仔太細粒,但講講下又話俾,職員叫表哥睇住南瓜仔!(最後表哥係無睇過南瓜仔,自己玩!)

我問南瓜仔:「你鐘意玩車定跳彈床!?」

南瓜仔:「兩樣都鐘意!」

我相信都放哂南瓜仔既電 ........

時間差不多,我地就去母親大人屋企食晚飯,上到車,南瓜妹就瞓左,而南瓜仔仲好興奮唱歌,突然間,南瓜仔停左,唔夠3秒就合上眼,瞓左!!

http://yl.com.hk/ktcc/index.htm

14 則留言:

  1. 我地都好開心見到你地呀, 南瓜妹真人肥D同埋真係好得意好甜, 我仲記得佢望住我地笑呀:)
    我好鐘意佢甜甜既樣, 希望第時有機會再見:)

    回覆刪除
  2. 哈哈,"突然間,南瓜仔停左,唔夠3秒就合上眼,瞓左" <---即係冇晒電,好攪笑呀,咁突然,好可愛 ^^

    回覆刪除
  3. 呢度真係超好玩,如果我又撞到你哋仲好,佢有隻日本種貴廿蚊仲甜,我都覺little k靚,呀媽仲靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有靚媽,自然有靚b。

      所以anki都好靚女。

      刪除
  4. 去想去玩,吾知而家重有冇……

    回覆刪除
  5. 錦田俱樂部我覺得好好玩呀~ 地方又大~ 南瓜仔一定係玩到太澈, 突然無哂電~

    回覆刪除
  6. 好似好正,請問有位泊車嗎?
    要另比入場費嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 免費泊車,唔駛入場費,但入面既野全部自費

      刪除
    2. 免費泊車,唔駛入場費,但入面既野全部自費

      刪除