2015年3月13日 星期五

親子好去處@雀仔街、金魚街

09/03/2015 (29M18D)

目的地:雀仔街、金魚街

是日hd放假,所以接完南瓜仔放學後,就去雀仔街!!(唉,又無我份 ><)

好奇事就發生啦........

「hello!」

南瓜仔四圍望,見唔到有任何人!

「hello!」

南瓜仔望住隻鸚鵡,唔係好信自己耳仔!

「hello!」

南瓜仔難以置信:「爸爸!爸爸! 雀仔(鸚鵡)講hello!」

之後鸚鵡仲講:「hello....how are you....bye bye」

↑ 南瓜仔不知幾開心!!

之後去左公園玩一陣,才去食飯,但食到一半,南瓜仔已瞓左啦~~~~~

係餐廳坐了近1小時,南瓜仔醒左,佢地就去金魚街啦!

↑ 南瓜仔睇下金魚、龜龜.....

最後hd帶南瓜仔接我放工!!

hd話仲累過返工,不過就開心過返工 ~~~~~

6 則留言:

  1. 係喎...點解我無諗過可以去雀仔街同金魚街架呢...真係一個好去處~
    我想像南瓜仔果刻既表情會好得意, HAHAH~

    回覆刪除
  2. 我成日都好想帶佢去行呢兩條街㗎,但次次路過都係匆匆忙忙,人太多始終唔想留太耐

    回覆刪除
  3. 你老公好有心思肯自己一個帶南瓜仔出去睇魚魚!

    回覆刪除