2015年3月17日 星期二

親子好去處@錦田鄉村俱樂部 (2)

13/03/2015 (29M24D)

目的地: 錦田鄉村俱樂部

又去啦,今次係學校攪既親子旅行......

上次南瓜仔去完,念念不忘跳單床,仲話約左同學仔一齊去(都唔知係唔係真!?)......

前一天,我同南瓜仔講:「如果聽日落雨就無得跳彈床,咁你同果天講聽日唔好落雨啦!」

南瓜仔大聲講:「聽日唔好落雨呀!唔係我會罵你架!」

點解南瓜仔會咁講!??係唔係我成日講,「你再唔聽話,我就罵你」呢!?

天公做美,這天天氣好好,YEAH!!

學校係安排旅行社負責,所以有導隊,仲有條毛巾仔送俾我地!!

係車上,有老師同小朋友唱下歌 .......

去到目的地,就由老師帶領做唱歌、做早操,不過南瓜仔係「零」反應 ><

南瓜仔仲話要拖住J女同學.......

最無聊係要跟領隊係場地行一個圈 (有點浪費時間,此時已經係11點了,只得1小時玩)!

之後就自由活動,當然我達成南瓜仔心願.........

↑ 南瓜仔仲同J一齊跳彈床,不過全程佢兩個無一齊玩過,各有各跳,再去玩碰碰車

玩完已經係集合時間,咁就玩完啦 (有部份家長選擇留低,不過我選擇跟車走) ~~~~

上到車無耐,就瞓埋!!

一落車佢就醒左,之後就食LUNCH (仲同路人甲家長食,係三九唔識七,只是第一次見面^^),再係商場行了一會,就搭車返屋企附近剪頭髮,諗住帶佢去有車坐既髮型屋($188,都幾貴),但都係無用,都係喊,好彩唔係喊左好耐,最後都成功剪好髮!!

3 則留言:

  1. 南瓜仔剪髮會喊?一仔都係!

    回覆刪除
    回覆
    1. 尚德商場2樓上年11月開了間髮型屋,有架車型seat 位剪髮,好似唔駛100元,一仔一月時去了,但連車仔都唔肯坐!

      刪除