2015年3月11日 星期三

南瓜仔、南瓜妹@拆利是

06/03/2015 (29M15D) + (11M13D)

過左十五,係拆利是時候.......

↑ 不過啲內面既錢,俾我前兩日已經拎哂出來,因為我唔想佢地整摷啲紙幣,咁明年就唔駛唱!^^

南瓜仔係出世後第1個新年就開左戶口,南瓜妹一樣有.....

我揀左大新銀行。點解揀大新!?因為公司同屋企附近都有呢間銀行,而且仲有張南瓜妹樣既存款卡(只可入錢),戶口同樣都係我主理,南瓜妹係拎唔到錢!

↑ 南瓜妹戶口 (存摺簿、存款卡)
↑ 迎新禮品 - 餐盒 (啱哂南瓜仔!)

原本想揀多啦A夢,但就無存款簿 (我想KEEP住睇每一年入幾多錢),只得銀行月結單(好容易唔見),咁我又去到銀行,又帶哂所有文件,咁就用Thomas & Friends 啦!(雖然唔多襯女仔!><)

入錢:
- 南瓜仔(東亞銀行):唔可以入支票/轉數,現金only,無「存錢機」,所以一定要排隊,仲要南瓜仔個戶口一年無郁過,銀行職員又要做一輪行政工作,最後用左30分鐘。(由2013開戶至今,只得$6.13既利息,低得可憐!!)

- 南瓜妹(大新銀行):可入支票 (支票抬頭要用我既名),所以唔駛排隊,直接入票箱,唯無得立即打簿。

P.S:我睇番打南瓜仔開戶口既BLOG, 我竟然天真都以為中一先知乜野係利是,呢排睇朋友既fb,係K2已經好清楚乜野係利是錢!!><

同場加映:

仲有,友人真的好客氣,除了送上利是外,仲送禮物給南瓜兄妹!謝謝呀 ~~~~
↑ 朋友送上的禮物

12 則留言:

  1. 哈哈...學校有教㗎嘛,分分鐘K1已經識啦

    回覆刪除
  2. Anki仲未識!我都估上幼稚園應該知!

    回覆刪除
  3. 劉bb 都係用大新, 叮噹戶口, 張eps 好靚~ haha!

    回覆刪除
  4. 支持支持,由細培養良好的儲蓄習慣!^^
    PS.BB們真係好鐘意食星星餅呀!

    回覆刪除
  5. 星星餅好味啊,小朋友一定好LIKE ^^
    大新好好呀,有禮物,我在中銀開小朋友戶口,冇禮物 ><"""

    回覆刪除
  6. 我都有留意大新'叮噹',重考慮緊好吾好要埋另外個份,不過聽職員講好麻煩,又要大人又開户又要將錢轉來轉去……

    回覆刪除