2015年3月1日 星期日

親子好去處@2015 農曆新年 (初五至初六) - 阿貓地攤

雖然我要返工,但hd就仲放緊假,直至放到南瓜仔返學!yeah ~~~~~

23/02/2015 (29M4D) + (11M2D)- 初五

約左表哥同表妹去我屋企 (三個都係學校假期中),佢地食完飯就落街玩!!

↑ 玩具反斗城中.......

當我回家返屋企,南瓜仔分享左今日既事俾我知......

南瓜仔:「今日表妹跑跑跑跑,跌低左!」

我:「咁表妹有無拖住ee呀!?」

南瓜仔:「無呀!」

我:「咁你有無拖住爸爸!?」

南瓜仔笑住講:「無呀!」

南瓜仔:「表哥走,我喊!」

我:「咁你仲乜喊!?」

南瓜仔:「我唔捨得,表哥返屋企!」

我:「哦!咁我下次再約過表哥玩啦!」

我向hd求證,真有其事!!

24/02/2015 (29M5D) + (11M3D)- 初六

目的地:「阿貓地攤」Cats Cafe

啱啱落街,見到舞龍舞獅 (但南瓜仔同我講去左睇恐龍!哈!),南瓜仔睇到入啱神,之後就出發去銅鑼灣!

↑ 南瓜仔同貓貓玩開開心心,但hd話佢全程都無掂過貓!!

hd 話呢間cafe幾好,不過我個人不太喜歡貓,所以我唔會主動帶南瓜仔去!

http://www.openrice.com/zh/hongkong/restaurant/sr1.htm?chain_id=10000178 

之後我就放工,約埋係港鐵站等就返屋企!

而呢個媽媽都好掛住佢地,係lunch time 時候去買野俾佢地......

↑ 聾貓衫 (黑:hd / 綠:我 / 白:南瓜仔 / 紅:南瓜妹)

原本我諗住買俾自己,但又俾我睇到有童裝,咁咪買埋俾南瓜仔,諗諗下不如買埋俾南瓜妹啦,佢地可以兄妹裝 ...... e!?咁爸爸呢!?咁不如買埋俾hd啦!!(我係唔會一家四口一齊著出街!)

2 則留言:

  1. 我以前都去過一間cafe 又係勁多貓, 不過係尖咀!

    回覆刪除