2015年3月3日 星期二

親子好去處@2015 農曆新年 (初七) - 嘉道理農場 + 林村

25/02/2015 (29M6D) + (11M4D)- 初七

目的地:嘉道理農場

今日hd約埋表哥去一齊,兩個小朋友一齊去,玩得開心d嘛!! (我同南瓜妹又無得去 ><)

佢地約左10點九龍塘港鐵站,之後一齊出發!

詳情我不太清楚,只知道佢地行錯路,差點行左去大帽山........


↑ 原本條路好容易行,但因為行錯路既關係,所以條路好不容易行,家姐話唔怕辛苦,係怕阿囝(表哥)碌落山,對於一個4歲半同2歲半既小朋友黎講,真係好大好大挑戰!(事後hd話呢條路係行山既3或4星)!
 
不過佢地最後都去到嘉道理農場睇野豬、貓頭鷹等!!

去完之後,佢地就去林村啦.......

目的地:林村

因為兩個地點好近,所以順便去埋!


↑ 去到當然睇許願樹啦!!

但呢兩個小朋友點夠力拋"寶碟"呢!?

hd 話南瓜仔玩得好開心,仲返到屋企成盒KFC磨菇飯食哂!!

而我呢!?我約了朋友去apm食晚飯,我就帶埋南瓜妹一齊去 (南瓜仔同hd仲未返到屋企,我亦相信佢地要好好休息!)

↑ 之前我book位問有無bb椅,佢地話用,去到先知係咕臣加高,完全唔啱南瓜妹坐,全程變左要手抱 ><
 
Table 18 Bar & Restaurant ,食物質素不錯喎!

2 則留言:

  1. 原來用咕臣墊高都算bb椅!=.=
    媽媽全程手抱雖然辛苦,但好在南瓜妹好乖,食物又唔錯!:)

    回覆刪除