2015年5月1日 星期五

南瓜仔@GAMES DAY

28/04/2015 (31M9D)

學校係攪 GAMES DAY (唔係運動日) ,即係玩遊戲!

去到場地已經話要搵J (女)同學,見到 J 同學又要同佢坐,之後就排隊落場地唱校歌,唱完就做早操,之後就等玩攤位遊戲.......

係等既期間,南瓜仔見同學食燒賣又話要食,但去到小食亭就話唔要燒賣,要食腸仔,仲講:「我要請J 同學食!」,返到坐位,自己都未坐好,就立刻請 J 同學食!!

等了一會,遊戲就開始了.......

學校一共有12個攤位遊戲,分2節 (即每1節有6個攤位遊戲)!

每個攤位遊戲排 5 -15分鐘,南瓜仔都算係咁,全程都乖乖排隊 ....

而天氣都叫不錯,唔算太熱,都OK!

↑ 一玩就玩左1.5小時(玩左7個 GAMES),期間遇 C 女同學,同C同學追來追去 ........

我見南瓜仔已經好累,我又要趕返工,所以玩到11點就走人!(學校俾家長自由帶走)

呢個仔呢,臨走時係咁叫住 C 同學.......><

南瓜仔上車無耐,就瞓左,我雖然都好累,但要睇住佢,又點瞓呢!?

4 則留言:

  1. 嘻嘻....南瓜仔同好多女同學好FRIEND 咁啊,咁你喜歡邊個新抱仔先? ^^

    回覆刪除
  2. 完全明白有幾攰...你之後仲要返工tim...
    我而家日日都好攰呀.......好想有一個假期......

    回覆刪除