2015年5月16日 星期六

南瓜妹@18個月班 (苦腦)

南瓜妹出世無耐,我就報左幼兒園既18個月全日班。

報既原因係有2個小朋友,唔放心工人姐姐1對2,又唔想公公/婆婆咁困身........

收到學校電話,話收南瓜妹讀18個月全日班!!

但問題係 ......

當初報係唔知南瓜仔K1會點,現在確實南瓜仔會讀全日制。咁我是否繼續俾南瓜妹讀全日制呢!?

半日制:返學時間 09:00-12:00
- 早上返學(工人姐姐可做家務),中午放學(自己或工人姐姐接放學),食完午飯,午睡 1-2 小時,之後就工人姐姐照顧直至我回家(15:00 - 17:15) 。

全日制:返學時間 09:00-17:00
- 早上返學(工人姐姐可做家務及買餸),傍晚放學(未諗到接放學安排), 之後我就可以全程陪住南瓜妹。

又或者......南瓜妹照留在家中!?

考慮:
1) 若返全日制,18個月是否太細呢!?
2) 南瓜仔/妹返全日,咁hd就唔駛再買餸,由工人姐姐負責買。我亦唔駛中午趕返屋企接學。
3) 南瓜仔落校巴時間應該 16:30-16:45 (校巴司機話年年唔同) ,我無可能接到佢放學,咁邊個接呢!?(又要煩公公!?) 若南瓜妹 17:15 落校巴,咁我就可以安排工人姐姐接南瓜仔放學返屋企,我就負責接南瓜妹。
4) 南瓜妹對住工人姐姐好!?定係住老師及一班小朋友好!?
- 有時上午公公唔得閑,只得工人姐姐睇住南瓜妹,我係CAM見到工人姐姐無同南瓜妹玩,可能工人姐姐做家務掛!?只見南瓜妹自己係地蓆或床自己同自己玩。
- 工人姐姐/公公都唔會教,好只會幫佢地做。

主任同我講,全日班好搶手,所以叫我HOLD住全日先,可以臨返學前再諗清楚半日定全日制。

hd - 全日制,因為有老師教!

公公 - 18個月太細,返學都學唔到野,似托兒多d。若真的要返學,就由工人姐姐或自己接南瓜妹放學返學,公公就接南瓜仔放學 (無法,工人姐姐要係屋企睇住南瓜妹,即係又要公公幫手,只係照顧時間短左 ><)

自己 - 傾向半日制!

你地會點決定呢!???

8 則留言:

  1. 其實我覺得咁細,返半日都好夠,始終佢哋要午睡,下午時間都係瞓多,仲有更大機會染到病菌添,感覺喺屋企午睡畀工人姐姐睇住好D

    回覆刪除
  2. 如果兩個返晒全日班,工人會否上午做完家務,下午得閒而變得做野賴散呢?
    返半日及全日班,我覺得染病機會率相同!
    而返全日班,我覺得小朋友的自理能力係高d,再不然,讀一個學期全日試下,下學期轉半日?

    回覆刪除
  3. N班都要2歲先讀,我覺得18個月班未必似讀N班咁可以教到咁多野,而且南瓜妹都仲細,畀我會揀讀半日當上playgroup咁,工人有番幾個鐘去handle家務同買餸果啲,又唔洗兩兄妹撞放學時間又一齊忙呢

    回覆刪除
  4. 我都支持半日, 因為歲半都比較細, 所以你要諗...你返學係想佢托兒定學習?
    如果係學習既, 咁細既人仔返半日都已經好夠, 不過最緊要係你自己同老公覺得邊樣你地感覺好D :)

    回覆刪除
  5. 嘻....其實全日唔錯呀,我有朋友的b返了全日,未到兩歲已經識好多野了,這令我發現原來小朋友學習真的很叻的,早d 讀對日後返學更有幫助~ ^^

    回覆刪除
  6. 18個月又好似太細啵....如果真係要返, 我會揀返半日!!

    回覆刪除
  7. 1) 會太细, 好多野都未識!
    2, 3) 工人姐姐可以接南瓜妹放半日and湊住南瓜妹去買餸, 好多工人都係咁, 或者你老公隔一兩日負責買餸, 又或者買定一兩日餸咁咪吾洗工人日日去囉, 公公又吾洗咁辛苦, 工人又吾洗un un腳!
    4) 咁细多D留在家好, 學校人多又易病!

    回覆刪除
  8. 嘉路,明白的,要姐姐照顧兩個又要打理家務,確係難!

    回覆刪除