2015年5月30日 星期六

南瓜妹@18個月班 (決定)

多謝大家既意見......

我自己亦問了身邊有讀全日班 (10個月、PN、K1) 既朋友,佢地都建議選擇全日班,原因都係小朋友自理能力會高一點,老師們以教導為主。

hd 亦是選擇全日班,佢問左我一個問題:「你有時間陪妹妹!?」(啞左 ><)

正當我考慮緊時,就係2句說話令我有所決定.....

工人姐姐同南瓜仔講:「有核,唔食得!」(指緊條魚有骨 ><),是日食紅葉頭,南瓜仔唔肯食,工人姐姐就講:「可能係 pink 唔想食!」(第一唔係 pink 係 red、第二中英夾雜同小朋友講野。我無規定工人姐姐講中文或英文,只要求唔可以中英夾雜,平時我係屋企,工人姐姐比較少同佢講野 (做家務ing),之前我間唔中都聽到佢同南瓜仔中英夾雜講野,若我不在家時,可能都係咁講野......)

我請工人姐姐既主因是照顧南瓜兄妹及打理家務,並不是要工人姐姐教導小朋友,教小朋友責任係父母。 (工人姐姐係印尼人,識得講廣東話同英文,但始終唔係佢既母語,所以無得怪佢)。

所以最後決定全日制

南瓜妹將8月頭開學,返學唔係一下子就返全日,係頭一星期返1小時、第二星期返2小時、第三星期返3小時、再試學校午膳、最後試午睡 ....... 所以初期都要自己接送南瓜妹!

南瓜仔就8月中開學,頭幾日返半日 (要家長接送),之後先返全日制。

又要請假啦!!

兩個小朋友學費/校巴/雜費、請工人姐姐、保險、 興趣班(仲未報),全部都係錢! ><

9 則留言:

  1. 聽到錢就好頭痛,第時佢哋返學真係咩都係錢。

    回覆刪除
  2. 對啊,依家養B 真係唔簡單,除左錢,其實大人的心神都用唔少呢~~~
    嘻....我一直支持全日班的,咔咔咔......^^
    祝南瓜妹返學順利、開心 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 養b,教b,真係唔容易,大家一齊加油

      刪除
  3. 決定左就好啦,希望南瓜妹enjoy呀!
    雖然要請假,不過好彩兩兄妹啲開學時間唔同,起碼你可以陪到佢地嘛 :)

    回覆刪除
  4. 有決定就好啦,我記得以前返工,我老闆兩公婆係每逢八月尾九月都必定要請假陪對孖仔返學㗎,我估呢個係做家長嘅必經階段啦

    回覆刪除
  5. 我相信南瓜妹一定會習慣的~~!! 加油!

    回覆刪除