2015年5月13日 星期三

2015 母親節

10/05/2015 (31M20D) + (13M18D)

今年係我第3年慶祝母親節,因佢兩個仲未識同我慶祝,所以由hd負責.......

原本諗住去沙灘,但天文台話會落雨,所以都係取消戶外活動!!
↑ 早上,南瓜仔/妹送上心意咭 (有南瓜仔/妹既手印),、薯片(大愛)!南瓜仔仲講:「happy mother's day」。


↑ 午餐,由hd同南瓜仔一齊整「心形千層麵」,食材就由hd煮好,南瓜仔就負責將食材放上去,最後放入微波焗爐焗!!

下午,hd 送上我最想要既禮物........  午睡三小時 (睇番前2年,都係想收午睡),一年365日都無得休息,母親節休息一下唔過份!!!哈!哈!

hd 就帶南瓜仔落街玩,我就同妹妹午睡先 .....

去到中段,南瓜仔應放哂電,就回家午睡, 南瓜妹就醒左,hd 就陪佢玩,我就繼續午睡,超爽!!

↑ 晚上就去左 mega box - Studio City Bar & Cafe 食晚飯,食完飯都玩一陣,之後就回家!

6 則留言:

  1. 你就好啦, 我母親節果日都係想要休息一天, 但唔知點解果日BB 唔要婆婆, 唔要爸爸, 唔要玩具, 唔要BB 車, 搞到我連食飯都要抱住佢, 仲慘過平時

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁證明bb真係好想抱住你過母親節。

      刪除
  2. 有三個鐘午睡,真係好爽呀﹗你老公都好有心思喎﹗有禮物有心意卡仲有大餐﹗抵讚呀﹗

    回覆刪除
  3. 「心形千層麵」好靚呀,你HONEY 好有心思啦 ^^
    三個鐘午睡....我都好想啊.....><"""羨慕C 我了.....

    回覆刪除
  4. sweet sweet 有仔女萬事足...願每天都是溫馨的母親節!:D

    回覆刪除