2015年5月4日 星期一

親子好去處@預祝母親節 - 姨姨家(BBQ)

01/05/2015 (31M12D) + (13M10D)

預祝99母親節,一齊去飲茶 .......

↑ 親友們都話南瓜妹大個女了,但點解仲未識行!??

飲完茶就回家午睡,之後就出發去姨姨家,原本啱住去游水,但時間上夾唔到,唯有下次啦 ......


目的地:姨姨家(BBQ)

嘩!對上次一BBQ,我諗已經係6年前了 .........
↑ 南瓜仔BBQ無乜興趣,只係啱啱燒既時候拎過下燒烤叉,之後就無拎過!

食左乜!?只係食左幾粒魚蛋、 菠蘿(無燒)同粟米咋 ><

而南瓜妹只係初期係BBQ場地,之後就係姨姨家,但都食左燒蕃薯!!

我呢!?由hd負責燒,因為我要睇住3個小朋友嘛.......

3個小朋友只係顧住玩 .......見到月亮俾雲遮住,又用口吹走D雲、又係樓梯行上行落、見到蜘蛛就狂笑,佢地真係好攪笑!

↑ 返到姨姨家仲扮「蜘蛛俠」,小朋友既精力真係唔可以睇少.......

是次活動係預祝母親節,所以買左個蛋糕!!

4 則留言:

  1. 我都好耐冇BBQ啦,以前有時會同老公兩個去BBQ添架,生左肚B之後都冇試過lu(老公成日覺得肚B會搞搞陣)
    小朋友用口吹走D雲,好可愛 XD

    回覆刪除
  2. 嘩....ME 2,好耐冇 BBQ了....以前我成日BBQ的,好懷念啊......

    回覆刪除