2015年5月27日 星期三

親子好去處@西貢公眾碼頭

呢幾日,日日都落雨,所以只係去商場,好彩佛誕當天早上無雨落,決定帶佢兩個戶外玩!!

25/05/2015 (32M5D) + (14M3D)

目的地:西貢公眾碼頭

待南瓜妹食玩粥就出發,去到差不多12點,所以就醫肚先......

Paisano's Pizzeria,有hd既至愛既24吋 Pizza。


↑ 食玩就去公園玩下鞦韆、滑梯......

果度有2個鞦韆,我一心諗住南瓜妹玩完就到南瓜仔,所以只係排1條隊。

咁我地就俾南瓜妹先,妹妹好鐘意玩鞦韆,此時,南瓜仔就話要同南瓜妹一齊玩,要坐隔離既鞦韆,都無法,我地只係排左1條隊,所以俾南瓜妹玩左一陣,就快快俾南瓜仔玩!

但南瓜仔死心不息,要同妹妹一齊玩鞦韆,所以我地就再排隊,完成南瓜仔既心願!!

咁我地就行下街,見到有靚靚既草帽,諗住買俾南瓜妹,但最奇係南瓜仔,佢一向都好抗拒戴帽,但佢竟然肯戴喎!???好啦,買埋俾南瓜仔啦!!!

↑ 南瓜仔:「妹妹,我幫你戴呀!」(好似好細心!)

南瓜妹應該係貪靚既女仔,一話佢戴得好靚,就笑得好開心,仲唔肯除添!

之後南瓜仔就話要睇船,睇左好耐船(勁曬,我好熱呀),我問佢坐唔坐船,佢又話唔坐喎 .......

天氣太熱,都係去有冷氣地方休息一下先,去左「香港地質公園 - 火山探知館」參觀,入到去南瓜仔就玩左火山爆發既機,一按制就有火山爆發聲,仲有畫面有火山爆發,勁好奇!!

之後就去左天后廟,南瓜仔好興趣四圍走><,所以好快就離開!

↑ 真係好熱,去滿記食甜品降下溫先!

大約3點,見到佢兩個都好累,就快快回家,佢兩個一上車,就瞓左啦!!

後話:今日有3個人都以為南瓜仔同南瓜妹係孖胎 (之前都有2個人問係唔係龍鳳胎!), 明明南瓜仔大18個月,點到無理由似孖胎架!????

活動仲未完........

見天氣仲好好,就等南瓜仔醒左就去樓下club house 游水(南瓜妹就留係屋企瞓),南瓜仔好鐘意游水,自己用水肘水泡游得好開心,仲講:「唔好幫我,我自己游!」

游完45分鐘就上水,諗住快快返屋企,點知南瓜仔又話要滑梯喎,咁就俾佢玩一陣,玩玩下就落雨,咁就係要回家了!!

10 則留言:

  1. 哥哥真係好錫妹妹,叻仔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當妹妹要玩佢既車時,佢就唔會錫妹妹。

      刪除
  2. 雖然只得一日有陽光,但你哋呢日都過得好充實喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩都有大半日好天,小朋友多啲戶外活動會更開心。

      刪除
  3. 依日真係放晒電,夜晚肯定好好訓!

    回覆刪除
  4. 佢地兩個差不多大隻嗎?
    咁南瓜妹其實都唔瘦啊 ^^
    係啦,成日落雨.....

    回覆刪除
  5. 放電活動好累呀!
    你地平時出街會唔會帶埋工人一齊架?

    回覆刪除