2015年5月6日 星期三

親子好去處@下水禮

03/05/2015 (31M14D) + (13M12D)

原本係前兩日去姨姨度游水,但撞正午睡時間,唯有今日補番俾佢地啦......

目的地:CLUB HOUSE 泳池

去 CLUB HOUSE 係最方便,游完可以立刻返屋企,唔駛帶咁多野去......

原本計劃 13:00 去,但攪呢攪路,攪到13:45先去到 (平時南瓜妹係 14:00 食TEA)!!

南瓜仔知道游水,不知幾開心,仲同看更叔叔講:「我宜家去游水!」

前幾次都帶埋電話落去影相,今次都有帶架,可惜泳客比較多,唔想俾人以為我影佢地,而且救生員又係格離 .......

南瓜妹完全唔怕水,自己係水中自得其樂 (用坐住既水泡)!!
 

↑ 因HD唔俾南瓜仔再用坐住既水池,要用呢個「水肘水泡」,最初南瓜仔死到要拖住我,之後 HD 就帶南瓜仔去大池,估唔到唔駛一陣,南瓜仔可自己一個係水中浮喎,可惜無得影相,無得影南瓜仔既“英姿”......><

游左半小時,我見南瓜妹有睡意,就帶佢返屋企先,南瓜仔就同HD繼續玩!

我回家後,就要幫南瓜妹沖身,之後食埋奶 (平時食糊,但佢咁累,應該唔肯食糊),食完奶唔夠1分鐘,瞓左!!

南瓜仔就差不多游左1.5小時,回到家,沖完身,之後又係好快咁瞓左!!

游水真係放電既好方法!

8 則留言:

  1. 天氣熱最岩游水,南瓜妹似你嗎?我覺得好似

    回覆刪除
  2. 嘩,原來咁有效,我又搵日拖巨龍去游水先,HEEHEEHEE.....

    回覆刪除
  3. 游水真係最好嘅放電方法,不過大人都會唔覺唔覺放埋一份

    回覆刪除
  4. 水肘水泡係咪得左右手有水泡個隻?如果比龍BB帶住肯定驚爆攬實我吾放!

    回覆刪除
  5. 游完水真係好攰, 放電一流~

    回覆刪除