2015年5月11日 星期一

南瓜仔@Variety Show

前言

係3月時,學校已通知有Variety Show,我仲問南瓜仔表演乜,當時佢未答我!

大約個多月前,南瓜仔無端端係屋企唱「Mickey Mouse,Mickey Mouse......(其他我聽唔清楚佢唱乜)」,跳埋舞仲要有節拍添,再係家長whatppas group 知道佢地係表演呢隻舞......

我係有點期待,不過我都係預左佢係「零」反應 (應該唔會喊掛!?有家長話擔心會喊....),事關上次games day 同 學校旅行,學校都有安排佢地跳早操舞,但佢兩次都係無跳,但佢成日係屋企跳早操舞囉!><

今次仲要係大舞台表演(學校係book左出面既場做表演),咪話唔驚!!

09/05/2015 (31M20D)

原本南瓜仔係車上仲好好地,點知......

南瓜仔:「媽咪,我唔去表演,我要返屋企!」

我 (吓!發生咩事!?點解咁講!?):「老師等緊我地喎,我地要去架!」

之後又講:「媽媽,我肚仔痛!」(唔通肚仔痛,要返屋企poo poo!?)

我:「你係唔係要poo poo!?」

南瓜仔:「係呀!我要poo poo......」

當時係車上,唯有幫佢著住尿片先,同佢講屙係尿片度 ........

我:「屙左未呀!?」

南瓜仔:「未呀,媽咪抱住屙!」

咁唯有抱住佢屙啦!

結果,佢係無屙度 (南瓜仔次次話屙一定會屙到,唔通佢太緊張!?),不過我擔心表演時突然要 poo poo,所以都無幫佢換返底褲。(因為佢著埋表演衫褲,萬一有乜意外,我無後備衫褲俾佢換!)

去到目的地既大門口,南瓜仔:「媽咪,我唔入去!」

咁我都係要帶佢入去架,去地課室門口,南瓜仔都係唔肯入去,拖實我!

幸好,入到課室,佢見到班主任/同學仔,班主任應見到佢果樣有點不開心,主動抱住佢,佢又無野喎,咁我就快快出番課室門口.......

之後我就同hd入去禮堂等睇表演!!

由其他班表演先,我見到校長係台下一齊跳,我想校長應該7班pn班都去過睇彩排,如果唔係.....佢又點會識得跳呢!?

南瓜仔果班安排左第4班表演,心怕南瓜仔見到我會無反應(學校安排左影相區),所以我用手提電話遮住自己既樣 (加上我要錄南瓜仔表演),hd 就後坐位度用相機影相!

表演開始啦........

↑ 南瓜仔排第二行左邊第一個位(通常第一排係跳得好既同學,所以我預左南瓜仔排後排,好彩係台上最左邊,所以錄/影足全程),全程都有跳,跟足舞步(拎住啦啦球向上/向下/打圈、自己原地轉圈/蹲低等舞步),雖然跳跳下離哂隊,但完全超出我預期!!

最令我驚訝,係佢地全班既小朋友都有跳足全程,係一個怕生環境(唔係學校表演),仲要係台上見到一大班觀眾(估計有300名家長),無怯場,老師既教導真係不能不讚!!

↑ 表演完畢,學校仲安排小朋友們送禮物俾媽媽 (母親節嘛!)

返到屋企,南瓜仔睇了10多次表演短片,我想佢自己都滿意自己既表演!哈!哈!

不過,我呢個媽咪睇左30多次以上! 哈!哈!哈!哈!哈!哈!哈!哈!哈!哈!

8 則留言:

  1. 母親節禮物好SWEET~
    學校好好呀有安排依D節目, 龍BB 學校完全無依D表演活動架><

    回覆刪除
  2. 上慣台練大膽,學校呢個安排都幾好呀

    回覆刪除
  3. 哈哈哈.....睇自己個仔,三百次都未夠啦,嘩哈哈~~~~~

    回覆刪除
  4. 南瓜仔好叻呀!!! 我而家成日睇劉bb 的片, 真係睇好多次都唔夠, haha

    回覆刪除