2015年5月9日 星期六

在職媽媽

我同HD係在職人仕 ......

我地唯有放工後及假期,將所有時間俾佢地,希望可以填補不在家既時間........ 

06:00  我:沖奶俾南瓜妹  HD:餵奶
07:25  我:南瓜仔起身、去VEE VEE、早餐、換校服 (HD:已出發返工)
07:55 (08:20) 我:送南瓜仔上校巴
返工中
12:50  我或HD:出發接南瓜仔放學 (主力係我接,因HD多數 lunch time 去買餸)
13:10  我或HD:接南瓜仔返屋企
13:15  我或HD:南瓜仔換校服、洗手、去VEE VEE (有時間就會同抱下南瓜妹)
13:30  我或HD:出發返公司
返工中
17:15  我:陪南瓜仔/妹玩
18:30  我:餵南瓜妹食粥 (若HD回家,就會陪南瓜仔睇書/畫畫/勞作)
19:15  我及HD:與南瓜仔/妹一齊食飯/水果 (妹妹會同我地同枱食飯)
20:00  我:陪南瓜仔/妹玩 (HD:沖涼)
20:15  HD:南瓜妹沖涼  我:與南瓜仔玩
20:30  我:南瓜仔沖涼  HD:與南瓜妹玩
20:45  HD:陪南瓜仔/妹睇書  (我:沖涼)
21:00  南瓜仔:食奶  我與HD:同南瓜妹玩 
21:15  HD:陪南瓜仔睇英文碟及刷牙  我:同南瓜妹玩
21:30  我:陪南瓜仔瞓  HD:餵南瓜妹食奶

放假當然可全天候陪佢地玩啦!

最慶幸,係南瓜仔/妹有個好爸爸 .......

雖然hd多數七點先返到屋企,但返到屋企後會照顧佢地,待他們瞓了,才做他愛睇新聞同書。

-  每天買餸(lunch time 或放工買)、諗煮咩餸(叫工人姐姐煮)。
-  工人姐姐放假,會煮飯俾我地食。
-  放假唔會留南瓜仔係屋企,會帶佢出街玩(唔係帶落樓下玩,而係帶佢出街睇唔同事物)。
-  教南瓜仔英文/普通話 (若睇elmo's world / cars / 巧虎都係坐佢隔離,一路睇一路教,睇完仲會問南瓜仔問題。睇圖書亦會一路睇一路教佢英文,會以一問一答形式),又會教南瓜仔畫畫等。

工餘時間,我地都減少用手提電話(whatapps)、不睇電視、不打機(hd 無呢個喜好)、放棄個人消遣。

我同hd亦不太享往「二人世界」,「二人世界」仲有漫長日子,令願將時間俾哂佢兩個,小朋友大個左,就未必再"需要"我地,要好好珍惜呢幾年時間,「親子時間」是什麼都不能代替!! 

另一個要多謝公公.......

因為現在有2個小朋友,我不放心工人姐姐照顧兩個小朋友,所以公公會上午黎睇南瓜妹 (主要係陪玩),而餵糊/粥、換片、家務等工作當然由工人姐姐做。

待我接完南瓜仔放學(13:15)後,南瓜仔食飯同南瓜妹食糊後,佢兩個就會一齊玩,直至16:00 就安排南瓜妹午睡,直至我回家!

自從公公(間唔中係婆婆)黎幫手睇,我原本加家用俾佢地,但佢地堅持唔要,但公公已是退休人仕,平時搭車黎到要錢啦,所以我就改用「飲茶錢」形式俾佢,佢又接收喎 !!

而工人姐姐呢.......

對南瓜仔/妹好,有耐性餵佢地食野、無借錢、無偷野、做哂屋企家務,等我同hd有多啲親子時間,雖然我不明白工人姐姐點解會做一些令人費解既事,不過人不會完美,所以唔太過份我都唔會出聲!

我係屋企未見過南瓜仔/妹扭工人姐姐抱、工人姐姐行開又唔會喊,我係cam度睇,佢地都會同工人姐姐玩。 

老細.......

體諒「在職媽媽」既老細當然最好 ......

有次老細對我放假照顧小朋友有微言,攪到我心情忐忑不安,因為我知道自己仲會請假,到時我可以點呢!?

公公要入院做小手術(即日可出院),公公婆婆知道我老細對我請假有不滿(當時我未知公公要做手術),公公就同我講叫親戚陪入院做手術,婆婆黎我屋企睇住小朋友,我聽完公公既決定後,我個心好酸,這是否悲歌呢!?

原本都以為安排好好,點知做手術前一天,公公同我講:「阿E話點解有仔女都請唔到假!?有乜重要過自己阿爸!!」公公續道:「咁你阿E又講得啱!」

唉!原來公公內心係有唔舒服 .....

咁又係,俾著我,我都會唔高興,若護士問:「阿伯?有無人陪你黎呀!?」,無話唔hurt!!

最後安排左阿妹(佢老細好好)陪公公入院,婆婆就黎我屋企.........

我亦為今年9月作打算,南瓜仔K1將讀全日制,而我亦幫南瓜妹報了18個月班既全日制 (當時未知南瓜仔會讀全日制,現在南瓜仔讀全日制,我就想轉讀半日制,當然現在仲未面試,收唔收仲未知)。

23 則留言:

  1. 你老公真係好好,雖然你地有姐姐,但見你個schedule都確實係好忙,佩服佩服!!

    回覆刪除
  2. 在職媽媽唔易做,努力!

    回覆刪除
  3. 在職媽媽唔易做,努力!

    回覆刪除
  4. 嘉路你就好啦,5點幾就返到屋企!
    在職媽媽真係辛苦,尤其當老細唔體諒自己,我teammate都係未結婚或者未有小朋友,佢地真係唔會明白在職媽媽難處呀... 所以,我依排真係好想搵到一份可以早放工o既呀 T.T

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢份最好既地方係準時收工同近屋企。

      刪除
  5. HD真係好好呀,有幾多個男人肯去買送?我老公係咩都靠晒我…… 你份工都好好,可以lunch time 返屋企又咁早放工。但你咪無時間食lunch?好多人都唔體諒在職媽咪,但每份工都有好同唔好嘅地方,唯有忍下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你心水好清,我係無lunch時間,我多數係買包,一路行一路食。

      刪除
    2. 所以你咪咁瘦囉, 你要食番多D先得呀~~~~

      刪除
  6. WOO~~好利害啊,比在我一定暈低,不過兩公婆都好一致,又同心合力,冇野話唔得嘅,不過真係好佩服你地啊~~叻叻 ^^ 支持支持 ^0^
    你就好啦,份工咁近屋企,我份工來回搭車四小時呀,每日用勁多時間搭車,好辛苦....唉....好想轉工啊....:(

    回覆刪除
  7. 有個好爸爸, 好公公, 好婆婆, 好姐姐!! 真好!

    回覆刪除
  8. 我好欣賞你兩公婆可以分工合作, 連lunch time 得一hr 都用黎接放學或買送, 不過你都好好了, 公司咁近屋企, 可以5點幾返到屋企, 我屋企無工人, 自己買送自己煮飯仲要洗埋碗, 好彩而家得一個bb, 再多一個唔知點算@@

    在職媽媽真係好辛苦. 我公司仲要都幾遠屋企, 真係成日都覺得好攰... 加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 返屋企仲要做家務,真係好辛苦,俾我可能已經累死左。

      刪除
  9. 睇到你呢篇blog, 好明白你, 完全感受到, 我都係一早起身之後到夜晚都無咩自己時間, 我都想做好多野, 但無奈放工返到去幾早都好, 食飯沖涼後其實真係無咩時間可以對到個女, 唯有係每個假期都陪住佢, 其實真係好攰好謝(我講我自己), 嘉露加油呀, 我地都係為家庭努力, 我望就望一年入面既大假可以慢慢陪住寶貝, 你同你老公都做得好好呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,雖然5點幾返屋企,但總覺無咩時間隨佢地。

      刪除
  10. 你兩公婆好勁﹗就係呢份堅持,先可以令到兩個小朋友咁乖咁叻﹗
    雖然老闆唔太體諒,但你份工近屋企,已經賺返啦,我想當日就係老闆衰加返工地點遠,再加上放工返來顧得湊仔又要煮飯做家務,自問無可能長期咁落去先決心返屋企湊仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢兩個唔算好乖同叻。

      呢份工最好係近,hd係為左近返工先買呢度。

      刪除
  11. 在職媽媽加油!
    爸媽倆分工合作真係好好~
    你哋兩個工時都唔算好長,仲可以lunch都見到對仔女,太好啦~
    我呢個假單親媽媽,其實都冇你哋咁勤力教學術o既嘢 XD 而爸爸就算冇飛到,係香港office都經常做到8,9點先番到屋企,其實都冇乜時間見個仔...

    回覆刪除
    回覆
    1. hd教學術,不是我,我主力教佢自理能力。

      其實係住得近hd先咁早回家,如果住遠可能都要8點……

      刪除
  12. 在職父母黎講
    你地陪小朋友時間真係好多
    好同意另一半配合好重要
    我地兩公婆都唔太享往二人世界
    因為有波哥同行,絕對更開心~~
    媽媽,繼續加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 與小朋友同行,比二人世界仲開心

      刪除