2015年8月20日 星期四

南瓜仔@35個月

19/08/2015 (35M)


除左煩,無野可以講!!又係果句,睇下返左全日制會否有進步......


啱啱放暑假時,晚上唔肯瞓,有時攪左1小時都唔瞓!!

之後就減少佢午睡時間,咁佢又係用左15分鐘就瞓著 ........

發展
自理能力
- 上次講過要係呢個暑假「訓練」佢,但都無做到!>< 

說話能力
有時候,都唔知好嬲定好笑!?

1) 南瓜仔同我講要同妹妹瞓!
我:「你地一齊瞓左掛住玩!?唔可以一齊瞓!」
南瓜仔就拖住妹妹,一路行一路講:「妹妹,我地一齊瞓,唔好理媽咪!」
我聽到佢咁講 O 哂咀,都唔知邊度學!?

2) 晚上睇書,我拎了一本佢不太鐘意既書.....
南瓜仔:「是但啦,就呢本!」
是但!?佢又識!??

3) 南瓜仔將氣球拋左上窗台,佢唔夠高拎,就爬上梳化,但都唔夠高,之後佢落地。
南瓜仔:「我數1、2、3,你好落黎!」(我忍唔住笑)
當然氣球唔會落黎......
之後佢走入房拎左張椅,搬去窗台邊,拎番個氣球落黎!

4) 南瓜仔去poo poo,南瓜仔同我講:「5分鐘就有」(亂咁用分鐘),就數「1、2....5」,之後poo poo 就屙左出黎!

5) 我隻腳瘀左,南瓜仔:「媽咪點解你整襯!?」
我話:「媽咪唔小心囉!」
南瓜仔就掂我瘀左既地方,我就扮痛:「你唔好掂啦,好痛!」
南瓜仔:「我呵番你,唔痛架!」

返學

17/08/2015 (day 1) - 34M30D

是日返1小時,家長接送,家長不可陪同!

同佢著新校服,南瓜仔:「呢套校服唔係我!」
我:「呢套係你新校服!」(好彩好快著左)
出門口就拎書包,南瓜仔:「呢個書包唔係我!」(走番入房搵舊書包,但舊書包已經收埋左)
南瓜仔:「我既書包係黃色、紫色!」
我:「你升左班,用新書包啦!」

去到學校門口,南瓜仔:「呢度唔係我學校,我學校係呢度!」(指住舊學校方向)
我:「你升左班,呢度係你新學校呀!」

好彩最後都順利送左佢入校舍!

放學接佢時,班主任話佢無喊,有食茶點!


18/08/2015 (day 2) - 34M31D

是日返2小時,家長接送,家長不可陪同!

我想佢已經接受左新校服、新書包、新校舍,所以再無講番尋日講既說話 ......

因南瓜仔可能出牙,所以同定班主任講佢可能唔食飯,咁班主任都講了少少呢2日既事俾我知!

班主任:「小朋友可能比較細粒,所以坐緊張椅有少少吊腳,但佢都坐到!」(我都叫南瓜仔食多d飯 ><)

班主任:「上堂專心,今日上普通話同英文堂。」

19/08/2015 (day 3) - 35M

是日返全日,搭校巴!

我之前已經同南瓜仔講要係學校瞓,南瓜仔笑住講:「學校無床,傻豬!」(攪笑!)

原本呢日送佢返學都無乜感覺,但去到十二點,自己個心突然擔心起來 ........

唔知南瓜仔學校有無瞓!?(應該唔會瞓!)有無食飯!?(牙痛中,應該唔會食!)

好不容易先等到佢放學返屋企,點知係cam度就見到佢狂喊,待5分鐘後,見佢停左喊,就立刻打電話俾 hd問佢乜事!??

hd:「原本落校巴都無野,ee 仲話佢好乖,但架校巴一走就喊,就話牙仔痛,之後一直痛到宜家!」 (心到痛埋!)

唔理智既我,都知道開學初期唔好打電話俾班主任,但南瓜仔喊成咁,真係好想知發生乜事!??

我首先講左南瓜仔放學後屋企狂喊話牙痛先 .........

我:「 咁佢學校有無喊!?」

班主任:「咁又無, 佢好乖.........今日午餐預備份量唔多,但佢又自己食哂什菌天使麵!」

我:「吓!佢有食,平時佢屋企唔肯食什菌!?佢嚴重偏食同厭食!」(事實證明讀全日制係無錯!)

班主任:「可能學校見同學食,佢有跟住食!」

班主任:「我有問佢有無牙痛,佢又話牙唔痛........」

我:「咁佢有無瞓呀!?」

班主任:「佢有瞓!」

呢隻仔,係學校真係另一個樣!

而返全日制就要帶好多野,牙刷、牙刷杯、梳、飯衣、餐具、餐盒、乾濕毛巾、水樽 (加水)、口罩、文件套,另一星期一次帶被同枕頭,仲未計書添!!><

其他

南瓜仔已經連續2餐晚飯都無食,一食就話牙痛,現在擔心係蛀牙定出牙!?

我又唔見到佢既牙有黑,現在諗住等多2日見下佢點,再痛就要帶佢睇牙醫,但小朋友咁細,點肯去睇牙醫!???

15 則留言:

  1. 睇來南瓜仔真係好適合返全日喎,希望佢之後會學到喺屋企食飯都食得好啦﹗

    回覆刪除
  2. 南瓜仔要食多啲野架,記住呀!
    身同感受,Anki小姐都食好小野。

    回覆刪除
  3. 我睇台灣人寫,六個月已經睇牙醫啦!

    回覆刪除
  4. 其實我覺得佢地係屋企專蝦我地,返到學校就好精乖架啦。

    回覆刪除
  5. 返左學係大個仔左好多,o係屋企始終o係自己地頭!XD
    Ryan仔o係屋企咩都唔識做,但返到學校就咩都識,古惑!

    回覆刪除
  6. 數123,我睇見都笑左 XD
    南瓜仔第一日返全日就瞓到晏覺,好叻仔呀!我唸個個響學校都另一個樣,我自覺肚B響屋企算聽我話,但班主任話上次學校旅行見到肚B覺得恰我,叫我叫強硬啲

    回覆刪除
  7. 南瓜仔:「我數1、2、3,你好落黎!」--> 笑左, HAHA!

    回覆刪除