2015年8月13日 星期四

親子好去處@挪亞方舟

08/08/2015 (34M20D) + (16M28D)

目的地:挪亞方舟

是日主題係慶祝母親大人生日,一行16人(11大人5小朋友)!!

去馬灣一定要搭佢地既專車,所以我地就係青衣集合,再轉巴士入去。

由於天氣好熱,我地就係室內玩先!

方舟博物館,南瓜仔對d動物好有興趣,而南瓜妹一放低佢就喊,全程都要我抱!


彈床,呢班小朋友一見到就話要玩 ($10@10分鐘),但玩唔夠10分鐘就話唔玩 @.@

公園,玩得勁開心,幾個小朋友追來追去,但若只玩公園,我地就唔駛去咁遠啦,所以我忍唔住叫佢地走!! (好彩係天橋底,所以唔曬,但佢地都變左「濕水雞仔」!!)

- DIY 襟章 (消防車、警車),南瓜仔當然可以做到大部份,但南瓜妹全程係破壞多囉!
(後記:是日南瓜仔瞓瞓下彈左起身,問我:「妹妹警車呢!?」我話:「妹妹無警車!」南瓜仔:「唔係喎,妹妹係警車,我係消防車」,哦,原來佢講緊襟章.......)




↑  暑假特工大聯萌:智勇消防體驗營 
我個人覺得幾好玩,又有教育意義,我相信南瓜仔/妹再大少少更適合 .....

1) 著消防衫
2) (假)消防員用活動教育方式教防火
3) 扮入火場,然後救屋企人
4) 扮救火


方舟花園,黃昏時分,無咁熱,所以出去影下相,睇下假動物!

係呢個時候,南瓜妹就瞓左.......

繽紛廊,海鮮燒烤目助晚餐
由於南瓜妹瞓左,我抱住佢睇,所以 hd 就好忙,要拎南瓜仔食物,又要幫我拎食物,仲要睇埋南瓜仔食野......

但我就係「零」胃口,待南瓜妹醒左先可鬆一鬆,但又要餵佢食野,結果我係無乜食野!!

食完晚飯,就要搭巴士出返去青衣。

地址:馬灣珀欣路33號
入場費: $168 (成人),小童及長者 ($138),3歲以下免費
自助餐:$3xx 

12 則留言:

  1. 呢個好似幾好玩呀!
    同兩個出去,真係吾駛食野架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,若果唔係同屋企人去,我係唔會食自助餐!

      刪除
  2. 呢到成日都有團購,搞到我都心思思

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得值得去,我地今次去無乜計劃,佢地有好多workshop,好似整毛巾咁,而且我地又遲去,所以只係去左2個!

      刪除
  3. 我都想去,不過搭巴士點用bb車呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. Yuki, 荃灣西有船入馬灣,但每日得三班船,上網check定時間,又舒服又快!

      刪除
    2. 我都諗住試吓搭船探吓其中一個好耐都冇出現嘅blogger媽咪

      刪除
    3. iris,好叻呀,搭船仲方便!

      刪除
  4. 我都打算等包包大少少先去呢度玩

    回覆刪除
  5. 你好勁,成日周圍去!! 小朋友實好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 你仲勁,帶佢地離開香港玩,我仲未有計劃!

      刪除