2015年8月14日 星期五

親子好去處@Party Duck + 稻鄉飲食文化博物館

09/08/2015 (34M21D) + (16M19D)

目的地:Party Duck

又約南瓜仔既同學(11個)出黎玩啦,今次仲有埋南瓜仔既 best friend (M 同學)添 .......

所以南瓜仔好期待,有時佢唔肯食飯,我就話:「咁我打俾 M 媽咪,話你唔去!」,之後我就拎起電話 .......

南瓜仔:「唔好呀!我食飯啦!」,之後仲拎走我電話,講:「我收埋你電話先!」,都唔知佢邊度學!?

由於hd早上有野做,所以我地遲左1小時先到!!


↑ 大型吹氣滑梯、波波池、馬仔、小型桌等

南瓜仔 warm up 左一陣,就投入同佢既同學玩,而南瓜妹就「樹熊上身」抱住我唔肯放手,但南瓜妹見到哥哥係波波池玩得好開心,又話要玩,但又死拉住我唔放手.......

好不容易先可以放低妹妹自己玩,我就可以同d媽媽傾下計!!

Playhouse 既好處係全部人都識得,而且年紀相若,所以我自己就好放心俾南瓜仔自己一個玩!!

地點:火炭坳背灣街2-12號  威力工業中心5樓 V室
費用:$2000 (20人以下,包20包飲品)

玩完哂,我地就諗住返屋企,但南瓜仔唔捨得 M 同學,喊住話要同佢一齊,而 M 既家長都好樂意同我地一齊食 tea,就諗住去附近既稻香飲茶,順便睇埋佢地既博物館!


目的地:稻鄉飲食文化博物館

不過去到先知係會員先可以飲茶 ><,所以我地只係去左博物館睇 .......

↑  滿漢全席、雞蛋仔、牛雜、大排檔等

呢個館都不錯,可以睇到「食」既文化,但可惜呢3個小朋友以為係遊樂場,四周圍走,都唔係睇 ><

地址:火炭坳背灣街13號1樓
入場費:免費  


因 M同學都係住同一區,所以我地就決定返去我地住既區食 tea!!

食完就行左一陣街,之後就要同 M 同學講 BYE BYE 啦!!

沒有留言:

張貼留言