2015年8月19日 星期三

親子好去處@海港城 (BMW兒童交通安全城)

18/08/2015 (34M30D)

目的地:海港城 (BMW兒童交通安全城)

南瓜仔係一個超級車迷,呢個活動啱哂佢,但當我知道有呢個活動時,已經FULL哂 ........
 
南瓜仔又好好彩喎,咁啱 TareBaby 有入場券去唔到 (多謝哂呀!),又咁啱呢一日南瓜仔返半日學,而我又請了全日假陪佢!!

又有一樣又咁啱,就係我地啱啱相識既同學,佢又同南瓜仔同一時段去玩,又咁橋喎!? 所以放學就一齊去 .......

午餐時,南瓜仔一放食物入口,就大喊,仲指住隻牙講:「好痛!」 (前幾日已經放手指入口,尋晚刷牙又喊痛,我估佢應該出大牙),當時都唔知點算好,唯有叫杯菠蘿冰俾佢飯,等佢無咁痛,最後只係食了1粒牛丸咁大把 >< (晚餐仲一啖都無食,好彩肯飲奶)

南瓜仔仲無端端想瞓覺添,但我地仲有20分鐘就入場玩,點都唔俾佢瞓啦!! 唯有同佢講有車車玩啦,唔好瞓 .......

我就快快去登記,再帶佢去個車場,南瓜仔一去到見到個車場,就醒哂,仲講明要坐邊架車,勁開心!


↑ 上堂,教交通安全知識,都唔知明幾多!??


↑ 扮司機 (9秒9揀佢心愛既顏色車),教佢地紅燈要停車、綠橙先可開車!


↑ 扮行人,教佢地紅燈要停過馬路、綠橙先可行過馬路!

最攪笑係職員問我地小朋友叫乜名,hd 好快答南瓜仔既名 ........

明明係用人地名登記,邊有我地既名喎 ><

拎埋TareBaby既證書,下次見面時俾番佢先啦!

呢2個小朋友一上車就瞓左,佢地真係太攰了!!

4 則留言:

  1. 好多"好橋"喎 :-)
    我地都報了名呀,希望到時玩完時,一仔唔好扭唔肯走啦!

    回覆刪除
  2. 最重要係南瓜仔玩得開心!

    我地O個日去左機場, 去完我個人散晒, 原來睇飛機係好熱嫁....

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝哂你。

      我上次去睇飛機係黃昏,可以不太熱。

      刪除