2015年8月3日 星期一

親子好去處@海洋公園

29/07/2015 (34M10D) + (16M8D)

目的地:海洋公園

有天,我地經開樓下藥房,啱啱惠氏做緊推廣,買6罐奶粉就送1張海洋公園入場票,咁我地就買左12罐奶粉,一家四口免費去玩!正!

上幾次去都係下午先去,今次我地就晨早去,咁就可以玩全日!!

- 入場 (09:55)

夢幻水都

南瓜仔對夢幻水都人工湖好有興趣喎.......

- 怡慶坊:LINE 夏日狂熱 (10:00) - new
只係入去影下相,我地係計劃臨走前先玩!!

香港賽馬會四川奇珍館 (10:15)
睇熊貓是今日既主題之一,但南瓜仔對候子仲有興趣......

南瓜仔:「d 馬騮好大膽,跳來跳去!」

原本佳佳同安安都係休息室,咁啱佢地又出黎喎,咁好機會當然好睇啦,點知南瓜仔睇睇下又返去睇番候子喎 .......

而南瓜妹好大膽,雖然隔住板玻璃,但隻候子突然食住手指跳佢前面,佢都唔驚喎!!

南瓜仔返屋企後,同我講:「馬騮鐘意食手指!」 

亞洲動物天地

途經吉祥物留影站,當然要影下相啦!!

鱷魚潭 / 熊貓山莊 / 大熊貓之旅(10:35)
對於咁細小朋友來說,去海洋公園睇動物是一大賣點!!

我又估唔到南瓜仔對鱷魚有興趣,睇完一次又走番入去睇,睇完出返黎,又入返去睇,而呢個南瓜妹又學哥哥,跟住哥哥去入睇喎!

雀鳥劇場 (10:50) - 表演時間 11:00
我地坐最前排,所以d雀仔飛得我地好近,南瓜兄妹都睇得好入神!

南瓜仔返屋企後,同我講:「棵樹識講野架!」

睇完之後我地就去搭海洋列車 (11:40)。

冰極天地

↑ 我地就揀左冰極餐廳 (11:50) - new 食午餐(hd話網上評價好味d喎),入到去真係有「嘩」一聲,真係有好多企鵝睇!最攪笑係我地睇緊企鵝游水時,佢突然屙左poo poo,南瓜仔就不斷咁狂笑,仲講:「d 企鵝係水屙poo poo」!!

去到主題公園餐廳食野,都知道都係睇景多於食物質素,但又估唔到佢地既食物又幾好喎!

- 南極奇觀 (13:00) - new
入到去睇企鵝,凍到呢!???真係好鬼凍,好彩係餐廳到影左好多相,所以我地好快就走番出來!!

北極之旅 (13:10) - new
但我地見唔到北極熊囉 ><

睇完後,南瓜妹應該要午睡,所以就放佢係bb車瞓!!

海洋天地

- 海洋劇場 (13:40) - 表演時間 14:00
南瓜妹就瞓左,咁我同hd就兵分兩路,hd 帶南瓜仔去海洋劇場睇海豚,我就係出面等!!

我係出面等等下,突然我聽到有雷聲 (雷暴警告,纜車停駛),心知不妙,所以好快搵個橋底等,未到橋底已經落住雨,好彩行得快,仲有位俾我企 ><

而海洋劇場表演,只係睇左10分鐘就就宣佈暫停,南瓜仔就係海洋劇場等雨停 ......

由於係橋底太嘈,南瓜妹咁就醒左,所以我就用hipseat抱住南瓜妹去同南瓜子會合!!

原本都諗住等細雨先行,但天雨唔知幾時停,不如去室內啦,但我地識咁諗,所有人都係咁諗 ><

我用hipset 抱住南瓜妹 + 拎住遮,而南瓜仔就坐bb車 (南瓜仔好耐無坐過bb車了) .......

- 中華鱘館長江足跡 (14:40) - new
入面既館都好細,停留時間又不長,所以好快就睇完!!

水母萬花筒 (14:50) - new
迫到呢......連影下相既機會都無乜!


尋鯊探秘 (15:10) - new
呢度一共有3層,南瓜兄妹對魚真係好有興趣,南瓜妹仲睇到唔想走添!!

(此時,已經停左雨,已纜車都開番)

原來諗住去番海洋劇場睇表演,但開show前5分鐘已經爆滿,所以無得去睇 ><!!(應該上一場既人都好似我地咁等下一場睇)

唯有走人啦,搭登山纜車 (15:40) 落番去,南瓜仔一落纜車就話要坐bb車,我想佢應該好累,只係幾分鐘路程,南瓜仔瞓左喎,殘忍既hd叫醒左佢,要南瓜仔睇海獅表演 ><

威威天地

- 威威劇場 (16:00) - 表演時間 16:15
今次就早少少去到,同南瓜妹換片 + 南瓜仔去vee vee。

佢地都好專心睇海獅表演,南瓜仔同南瓜妹仲睇到拍哂手掌添!

睇完仲同海獅影相,而我地仲好「罕有」買左相添 ($128)!!

原本一心一意帶南瓜仔去玩水童樂區玩水,但南瓜仔話唔夠膽玩,咁就算啦,無得迫!!

彈彈屋 (16:55)
佢地係分高度入場坃,佢兩個太矮啦,所以只得佢2個玩,都好既,南瓜妹咁細,少d人玩會安全d!!

入去前,我叫南瓜仔要照顧南瓜妹,但一入到去,南瓜仔就飛奔去玩滑梯,南瓜妹想跟住佢,但跟唔到,好彩南瓜仔玩完一次就去睇下南瓜妹!!

砵砵火車頭 (17:05)
上幾次黎都有玩,見佢地都無玩過機動遊戲,就玩下啦!!

我地再去番入場前想去既地方 .......

夢幻水都

怡慶坊:LINE 夏日狂熱 (17:20) - new
無帶泳衣,帶定後備衫,南瓜妹一開始就好大膽,已經自己行入去,一被水噴到就飛奔走出來抱住hd,而南瓜仔睇左一陣先夠膽入去 ........

玩左一陣就同佢地換衫啦!!

南瓜仔應該好累,一出來就話要坐bb車,唔肯再行了~~~~~~

海洋奇觀 (17:50)
南瓜仔全程唔肯落車,我諗佢坐得好舒服,連魚都唔去睇,而南瓜妹仲好精神,走來走去睇魚!!

一天行程就完結了(18:15)!!

佢兩個原本係車上仲食緊餅,食食下就瞓左..........

後感:
今次無上幾次咁多人 (可能暑假天氣太熱,無乜人去掛!?或是香港真係少左自由行呢!?),只係有短暫既雨,但同我地計劃行程差不多!!

今次南瓜仔頭半天都係自己行,都算係咁!!(無左個午睡,仲要平時8點起身,是日7點就起左身!)

佢2個都肯影下相,進步左好多!

new : 代表南瓜仔第一次去 (計埋今次,南瓜仔去過3次啦!)

4 則留言: