2015年8月25日 星期二

南瓜仔@牙痛!??

18/08/2015 (34M31D)

南瓜仔食午餐時已經話牙痛,晚餐仲一啖都無食,好彩肯飲奶。

我諗,應該係出牙!!

19/08/2015 (35M)

學校肯食午餐,但返到屋企就話牙痛,晚餐都係一啖都無食,但好彩肯飲奶。

叫南瓜仔開口俾我睇,可惜南瓜仔唔多肯開口俾我睇,我又唔見唔到有"白色"既牙出喎!??咁點解會牙痛呢!?

20/08/2015 (35M01D)

我一直以為南瓜仔未出哂牙,點知原來佢已經出齊牙(粗心大意既媽咪 ><),咁即係唔係出牙啦,唔通係蛀牙!??? ><

咁細個就蛀牙,咪好慘!?點睇牙醫!?南瓜仔一定唔肯開口俾醫生睇啦,點算呀!?

南瓜仔20個月就戒左奶樽、早晚刷牙 (hd 話我幫佢刷得唔夠乾淨!)、又見唔到佢d牙有黑點 ........ (一連串既問題係我腦海中!)

到晚飯時,南瓜仔一啖都唔食,一放入口就喊住講:「牙仔痛!」,要我抱住佢,仲抱抱下瞓埋添,當時未到八點!

見佢好似好攰咁,所以連奶都無叫醒佢飲,等佢好好休息,但南瓜仔瞓瞓下,突然大叫:「媽咪,我唔刷牙,我牙好痛!」,咁我就立刻抱起,安慰一陣,佢又瞓番!(這一刻,心都痛埋!)

21/08/2015 (35M02D)

7點起床,就話要 Poo Poo,點知Poo Poo唔到,仲嘔埋,嘔完個咀仲白哂 ......

南瓜仔:「媽咪,點解我會嘔!?」(好驚既聲)

等佢休息一陣,就俾奶佢飲,點知飲到一半就唔肯飲 (但尋晚乜都無食喎!??),仲瞓係地下都唔肯郁,見到佢咁,當然同佢請假睇醫生!!

但不知為何,南瓜仔去到8點就好精神,仲跑來跑去,一d都唔似病,但都係帶佢睇普通家庭醫生!!

去到睇醫生,講番南瓜仔呢幾日既情況俾醫生知 .....

醫生就幫南瓜仔check,奇怪既事又發生,南瓜仔好乖自己張開口俾醫生睇佢既牙喎!?平時同佢睇醫生,佢點都要大叫幾下先俾醫生睇個口 ........

醫生:「佢牙肉發炎,應該係過濾性病毒感染!」

我:「咁佢係唔係蛀牙!」

醫生:「我唔係專科,但咁睇佢既牙無黑點,我現在開消炎藥止痛藥俾佢食,若佢再痛,就要帶佢睇牙醫!」

睇完醫生返屋企,南瓜仔:「媽咪,我地去買包俾妹妹食!」

之後去到包舖,自己就二話不說拎左2個包:「我食架!妹妹食其他包 ......」,扮哂要買俾妹妹,其實係自己想食。

返到屋企仲成個包都食哂,可能佢真係好餓!!

食左1日藥之後,南瓜仔再無講牙痛啦,好彩唔係蛀牙!!

13 則留言:

  1. 原來係牙肉痛,希望食完藥就好啦。
    我之前都見過個女牙仔有一點點黑色,即刻幾驚,之後睇番,原來係條菜,哈哈哈,勁低B

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過有食物係牙度,以為係蛀牙

      刪除
  2. 又會咁有牙肉發炎,好彩普通醫生識睇,南瓜仔肯食番飯未呀?

    回覆刪除
  3. 又會咁有牙肉發炎,好彩普通醫生識睇,南瓜仔肯食番飯未呀?

    回覆刪除
  4. 如果蛀牙真係好麻煩,好彩食完藥就無事

    回覆刪除
  5. 好彩唔係蛀牙咋~~ 快d 好返就可以食飯喇~~

    回覆刪除
  6. 如果蛀牙真係好麻煩!!

    不過我同校巴大小檬一年嘅姐姐真係蛀咗。。要去補牙!

    回覆刪除