2015年8月11日 星期二

親子好去處@將軍澳游泳池

06/08/2015 (34M18D) +(16M16D)

目的地:將軍澳游泳池

上次去過西貢游泳池,今次就試下去將軍澳游泳池玩 .....

一入到更衣室,嘩!好大尿味!!

所以就快快幫南瓜妹換衫,快快出返去 .......

hd 就係出門等我地!!


↑ 嬉水池 (上網搵既相),南瓜仔、南瓜妹玩得好開心,特別係玩滑梯,佢兩個滑左都唔知幾多次,而我只係剩下半條人命......

原本南瓜仔唔敢自己滑,要我抱住,但我抱住南瓜妹喎,唯有用勁多口水,終於肯自己滑,yeah!!

玩左一大輪,hd要南瓜仔游水,可能嬉水池既魔力太大,南瓜仔唔肯游 ~~~~~

玩玩下就玩左1.5小時,玩完又要入返去臭臭既更衣室!!><

將軍澳游泳池比西貢游泳池更好玩更大,人流都唔算多,但更衣室真係好唔掂,我令願去西貢游泳池囉!

6 則留言:

  1. 聽你咁講我都驚驚,但係得公眾泳池先咁多呢啲野玩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 西貢泳池幾好,更衣室又好clean,只係唔夠將軍澳泳池咁好玩....

      刪除
  2. 好大尿味 --> 就真係唔多想去囉! 好玩都冇用

    回覆刪除