2015年8月17日 星期一

南瓜妹@歲半班返學了(DAY 1-8)

係臨開學前幾日,我個心開始忐忑不安,不斷諗.......

- 南瓜妹會習慣嗎!?
- 第一天返學會喊嗎!?
- 幾時可以返全日!? (學校話要睇小朋友個別情況,最快 DAY 4 返全日)
- 點安排佢同南瓜仔返學!?

一個個問題,不斷浮現我既腦海中!!

頭3日只係返1小時,家長不可陪同,但我請了全日假!!而母親大人亦一早去左我屋企,當然係有個「儀式」,就係放蔥係書包,算了吧,老人家鐘意就俾佢做啦!!

05/08/2015 (16M15D) - DAY 1


↑ 返學:入到學校,安頓左南瓜好一陣,我靜靜雞放下南瓜妹就走左 ......

我就約左佢同班同學一齊食早餐,傾下計!!

放學:1小時後就接南瓜妹,未入房室已經聽到南瓜妹喊!!

老師評語:喊下停下,再喊下停下
 

06/08/2015 (16M16D) - DAY 2


↑ 返學:是日,公公 (之後既日子都係由公公帶南瓜妹上校巴)、hd、南瓜仔,一齊送南瓜妹返學,但一落車,南瓜妹已喊,死抱住我唔放手,不停喊住叫「媽咪、媽咪」,但我都無法,都要放低佢走人。

放學:由我接,一見到我就喊!

老師評語:喊下停下,再喊下停下,但喊少左。老師仲話南瓜妹聽得明我地講乜,問南瓜妹野,南瓜妹會點頭或扭頭示意!


07/08/2015 (16M17D) - DAY 3

返學:又係一落車就喊,又係抱住我唔放手,都係要忍心放低佢!

放學:無喊,但雙眼有淚光!

老師評語:喊下停下,再喊下停下,但話喊少左!


10/08/2015 (16M20D) - DAY 4

返學:今日開始返2小時 + 搭校車,由 hd 同公公帶南瓜妹上校巴,但係屋企,我一行開,南瓜妹就狂喊,hd 唯有抱住佢走!!

放學:由hd接,一見到hd就喊!

老師評語:落校巴時有喊,喊左一陣就無喊,但隔了1小時再喊,再停左,到見到 hd時又喊。

老師話南瓜妹未適合返3小時,要繼續返2小時!


11/08/2015 (16M21D) - DAY 5

返學: hd 同公公帶南瓜妹上校巴,但南瓜妹一見到公公就喊,要抱住我,今次我無理佢,由得佢喊,之後hd就抱住佢出問口!

上到校巴,南瓜妹仲喊到嘔 ><

放學:hd接,hd 話有到南瓜妹雙睇有眼水 ....... 

老師評語:與前一日差不多。
 

12/08/2015 (16M22D) - DAY 6


返學:都係 hd 同公公帶南瓜妹上校巴,見到公公又喊,不過出左門口無耐就停左喊!

放學:hd 接,而南瓜妹一見到佢,佢就喊!

老師評語:仲未適合返全日制。
 

13/08/2015 (16M23D) - DAY 7

早上已喊不停,都唔知佢喊乜!?hd 話佢出牙,所以咁扭計!?

返學:都係由hd同公公帶上校巴,hd 話南瓜妹喊下停下喎!

放學:公公接,公公話南瓜妹見到佢無喊!

老師評語:教南瓜妹用杯飲水、係學校都係喊下停下,等南瓜妹慢慢習慣。


14/08/2015 (16M24D) - DAY 8

返學:由我、hd、南瓜仔、公公一齊送南瓜妹上校巴。

我一直都無送南瓜妹上校巴,係因為南瓜妹一見到我就要我抱,而黎緊既日子,我要送南瓜仔上校巴(不同上校巴地點!),不能分身,而 hd 係一個唔會同其他家長傾計既人,而我係一個好多野想知既人,求人不如求己,我自己走去問好過 ......

我就去問下家長:(1) 上校巴後,5分鐘左右就到學校,good。 (2) 校巴唔會等人,亦唔會打電話俾家長。

講返南瓜妹,一上校巴就喊,但好彩係校巴未開車前,佢已經停左喊!

放學:由公公接,無喊! 

老師評語:今日乜都無講!
_____________________________________________________________________

唉,見到佢日日喊,自己個心都有點不開心 ......

我有問南瓜妹:「鐘唔鐘意返學!?」

南瓜妹:「鐘意!」(我唔只問過一次,問左幾次,佢既答案都係一樣,咁點解佢又喊呢!?)

唯有等佢慢慢習慣啦!!

題外話:

我對住南瓜妹講:「妹妹,返學唔駛喊,有好多同學同你玩!」
南瓜仔:「妹妹返學喊!?」
我:「係呀!」
南瓜仔:「咁老師有無抱住佢呀!?」
我:「有呀,有老師抱住佢!」
南瓜仔:「哦!」
我:「咁你返學有無喊!?」 (南瓜仔返學同搭校巴無喊過)
南瓜仔:「無喊過!」
我:「咁你點解唔喊!?」
南瓜仔:「因為我係 super xxx (英文名)!」

笑死我!!

10 則留言:

  1. 俾多d時間會好d架啦,我明白見到佢喊好心痛,不過既然決定左就俾多d信心佢,姨姨永遠支持乖乖既南瓜妹妹架:)

    回覆刪除
  2. 南瓜妹要加油﹗睇來要畀多D時間佢適應先得

    回覆刪除
  3. 南瓜妹好快就適應到架啦,見佢每日都喊少啲,最緊要佢又鐘意返學^^
    南瓜仔好可愛呀,super南瓜仔 XD

    回覆刪除
  4. 南瓜妹咁細就返學已經好叻啦,祝南瓜妹之後更加順利啦 ^^

    回覆刪除
  5. 咁細個就返學,睇到喊喊喊都心痛,不過我諗好快忘記同好快投入!

    回覆刪除