2015年8月28日 星期五

親子好去處@mega box (表哥生日)

22/08/2015 (35M3D) + (17M1D)

目的地:mega box 

Frozen 係表妹最愛,咁就約埋一齊去影下相 ......


↑ 南瓜兄妹對 Frozen 一般,所以佢地見到都無乜大興趣!!唔知南瓜妹將來會否「中毒」呢!?

而今次去 mega box 既重點係去IKEA,屋企真係好多雜物 (主因屋企太細),最煩係南瓜仔無寫字枱,因為黎緊 K1 就要做功課,點到要諗下辦法,唉!


↑ 南瓜仔真係好鐘意去IKEA玩,最鐘意玩轉轉椅,仲要拖住南瓜妹玩......

南瓜仔:「你去入玩,我轉你啦!」

南瓜妹好開心咁玩,而南瓜仔又好開心咁轉 .......

等 hd 買完傢俬後,我地就出發去食晚餐!!

表哥揀左 Ruby Tuesday 預祝生日,但南瓜仔不斷講:「我要食薯條、我要食薯條!」,當薯條黎到時,又二話不說將薯條放係自己既隻碟度.....

我:「你唔可以拎哂d薯條,其他人要食!」

南瓜仔:「我驚佢地食哂我d薯條!」

有無咁鐘意食呀!??仲要一拎走佢薯條就大叫,真係好煩呀,好不容易先攪得掂佢!!


↑ 食埋生日蛋糕, 不過要成八百幾蚊,我就唔捨得買!!

7 則留言: