2015年8月12日 星期三

親子好去處@amp + 太古城

07/08/2015 (34M19D) + (16M27D)

經過前2日既「活動」,我已經得半條人命,原本諗住留係屋企,但南瓜仔唔肯午睡,南瓜妹又醒左,hd 話不如去商場行下,我心諗,行商場應該唔太辛苦......

南瓜仔上車無耐就瞓哂,我仲以為佢唔會瞓添,平時南瓜仔一落車就即醒,但今次落車後仲瞓緊,可能佢真係好累!

目的地:apm

咁我地就行一田,行行下南瓜仔就醒左,咁就去食下野先 ........

↑ 去 Kumamoto Cafe 食下午茶,估唔到呢2個小朋友食唔停,可能太吸引佢地啦!

食完野就影下相,影完相就去太古城 ~~~~


目的地:太古城 (諴品)

去到太古,就輪到南瓜妹瞓,所以我就抱埋一邊等南瓜妹瞓得好一點!


↑ hd 原本諗住去睇書,但南瓜仔見到個滑梯就只掛住玩,完全無睇書,都慘hd要睇住佢,hd 無書睇!哈!哈!

原本諗住行商場無咁累,但南瓜妹全程都要我抱,唉,咁我未仲辛苦 ........><

4 則留言:

  1. 一日走兩個地方... 係好好累囉

    回覆刪除
  2. Kumamoto Cafe 好得意呀,我都想搵日去,不過又係果句怕人多....唉.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我覺得佢地食物不錯喎,好過"薯仔先生"好多!

      刪除