2015年7月31日 星期五

親子好去處@望道號

27/07/2015 (34M9D) + (16M7D)

目的地:望道號 (尖沙咀碼頭)

係屋企食完午飯就出發 ........ 

我地揀左星期一去,諗住無咁多人,但估唔到上到船都係人山人海,我諗星期六、日一定迫爆!!

費用:$10 (3歲以下 或 65歲以上免費)

上到船,南瓜仔問我:「點解無開船!?」

佢又知道架船無開!??哈!哈!

書店以英文書為主,價錢唔算平,大部份都係二、三線出版社,地方唔算大!

 
↑ 船上都有地方影下相!

 ↑ 因太多人,所以都係得少量既「戰利品」

地點:尖沙咀碼頭
 

之後就去左牛角食下午茶!!


↑ 南瓜仔話要自己燒,可能係自己燒,所以佢好鐘意食 .........

食完就返屋企啦!!

12 則留言:

  1. 可能真係暑假,所以平日都人山人海

    回覆刪除
  2. 我中午去到都OK, 不過大概兩點走時就要打蛇餅排隊入場啦.

    我買左$260, 當係一個親子節目都OK啦~ 不過就真係迫人, 唔可以舒服咁睇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 排隊入場唔多人,只係船上好多人

      刪除
  3. 人多又要再考慮下應唔應該去了~

    回覆刪除
  4. 我今個星期放大假,可以考慮吓喎。。不過唔知幾時完呢?

    回覆刪除
  5. 我都好想去啊,你地星期一去,等左幾耐啊 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 入場唔耐,只係入面真係好多人.…

      刪除