2015年12月22日 星期二

親子好去處@1220 結婚6周年

20/12/2015 (39M1D) + (20M29D)

咁就第六年了,今年無特別慶祝,不過d活動都令到我忙透 .........

目的地:慈善行

南瓜妹都係"樹熊上身",抱住我死都唔放,我已經無哂力,攞命!!


↑ 去到運動場都唔肯行,我就出動餅乾俾佢食,終於肯落地自己行,我就可以休息一下 .........

原本計劃行全程,但無奈南瓜仔要上話劇班,所以行左一陣就要走!

目的地:話劇班

我就陪埋南瓜仔著獅子衫 (扮獅子),前一天我地已經不停同南瓜仔講要著衫、要唱歌、要講野,所以今天老師讚南瓜仔表現好好!!(可惜睇唔到!)

完左就就出發食午餐!!

目的地:W28 牛扒屋

hd 記得我要剧扒,所以 book 左呢間餐廳!!


↑ 呢間既扒真係幾好味喎 ........

食完午餐,就行一陣街就出發去銅鑼灣!!

目的地:銅鑼灣

約了6299一家食"做冬"飯,所以 hd 就去買埋聖誕禮物給小朋友 .......

大家都知道買禮物真係一件好煩既事 (都唔知買乜好!),仲要帶埋2個小朋友,又要拎仲佢地既大褸 (入商場唔凍,但室外凍)、一般物資,都係好鬼重,為難左我地!!

我已經攰到唔想郁,好不容易先買好禮物,但已經到食晚餐既時候了 ......

目的地:銅鑼灣 (莆田)

做冬飯!!

雖然 book 了 14人,但張枱細到呢 ........

唯有大人抱住小朋友食,咁即係大人無得食,不過我都無心機食,我只係想快快回家休息!!

其實南瓜兄妹已經好累,但我唔想佢地係車上瞓 (怕回家後又唔瞓),所以不停係車上同佢地傾計 .......

回家後就快快攪掂佢地沖涼、吹頭、食奶、刷牙、著睡袋等,又要預備明天既,攪掂完佢地就自己沖涼!!

南瓜妹上床唔夠1分鐘就瞓左,而南瓜仔可能太開心,要10分鐘先瞓,我呢 .....

我想,我唔駛5分鐘就瞓了!!



↑ 唔係咩貴重禮物,但都好開心!!

2 則留言: