2015年12月28日 星期一

親子好去處@2015 平安夜 (調景嶺體育館 - 兒童遊戲室)

24/12/2015 (39M5D) +  (21M3D)

這天提早放工,所以我就同 hd + 南瓜仔去學校接南瓜妹放學!!

去到應該南瓜妹午睡啱啱起身,所以南瓜妹見到我時,不是我想像中咁開心 .......

接完南瓜妹放學,就去睇醫生!!

因為南瓜妹有少許鼻水,平時呢d少病我都唔會立刻帶佢地睇醫生,但因為之後有幾日紅假,怕都時無醫生睇,所以都係去左睇醫生先!

返到屋企,就同佢地換好衫,未到六點出街食晚飯 ........

六點是否太早!?不會,因為我試過未到六點半落街食飯,已經無哂位,加上又係平安夜,所以都係早點食飯!!


↑ 揀左 pizza hut!!


目的地:調景嶺體育館 - 兒童遊戲室

食完飯大約七點三,南瓜仔就話想去"好快既滑梯"既公園玩 (即調景嶺體育館 - 兒童遊戲室),我地見時間尚早,就去埋啦 ........

呢個兒童遊戲室既滑梯應該好正,南瓜仔只係玩過一次,就日日同我講要去玩!!

今日去到只係得幾個小朋友,太正了 (晚飯時候嘛,平時排哂大隊)!!


↑ 見到南瓜兄妹一齊玩,真係仲開心過佢地 ~~~~~~

沒有留言:

張貼留言