2015年12月14日 星期一

親子好去處@親子旅行(沙頭角農莊)

12/12/2015 (20M21D)

同完南瓜仔去旅行,就輪到南瓜妹啦,不過當我睇到呢個旅行地點,第一個反應係 O 咀,沙頭角!??咁遠 .......

又撞正南瓜仔家長日,唯有兵分兩路,我就同南瓜妹去旅行,hd 就同南瓜仔去見家長啦!!

而今次我係第一次自己單拖帶南瓜妹去咁遠既地方 + 咁長時間,不過可以單獨陪住南瓜妹,係一件樂事!!

目的地:沙頭角農莊

地點已經好遠,仲遇上塞車,去程差不多用了2小時!!

學校係搵旅行社包團,我都好明白去程時會有小朋友好精神,想諗d玩意俾小朋友玩,但個領隊由頭講野講到落尾,係我前面、側邊、後面既小朋友(包括埋南瓜妹)都瞓哂  ><

臨落車前,南瓜妹就醒左,南瓜妹已經好勁,係咁嘈既情況下都瞓左個多小時!!

去到目的地已差不多11點半 ......

1) 影大合照先!!

2)  集體活動


3)  ↑ 之後去行左一個大圈最估唔到係今日南瓜妹肯行 (用食物引誘,所以不停不停咁食)!


4)  ↑ 再去睇紅樹林,對面就係中國大陸了!!

5) 整茶果,不過我無整 (邊有手去整!?)


6) ↑ 食盆菜,由於2歲以不包坐位,所以我要抱住南瓜妹食飯,好彩之前南瓜妹已食左好多餅,而我抱住南瓜妹又點食到野呢!?

原本領隊要帶我地去睇羊、牛,但我同南瓜妹既同學家長都無去,因為行去路程好遠,可能得個 "抱"字,而且有3個小朋友已經瞓左,不如留係草地玩吹泡泡好過啦!!


7) ↑ 吹泡泡

咁就差不多完了,好彩回程只係用左1小時多,而南瓜妹上車無耐就瞓左!!

回到學校已經5點, hd 黎接我地,同南瓜妹回家換完衫後,就要出發去食"做冬"飯!!


後感:

呢個農莊不是不好玩,佢地有大型吹氣彈床,只係唔啱南瓜妹年紀,再加上呢個地點對我來說真係好遠好遠好遠!!

7 則留言:

  1. 沙頭角,又真係幾遠喎,而且始終仲細,未係好enjoy到呢D活動

    回覆刪除
  2. 嘩...聽到咁遠都真係唔想去啵~

    回覆刪除
  3. 嗯,我都未一個對過巨鳳或巨鵰咁耐,我都好想試下,一定都好開心 ^^

    回覆刪除
  4. 我10月都去左沙頭角農莊, O個日好鬼曬同熱, 我覺得最好玩係唱氣彈床~

    回覆刪除