2015年12月7日 星期一

南瓜仔@2015 聖誕表演

05/12/2015 (38M16D)

南瓜仔又表演啦,是升上K1既第一次 ........

南瓜仔又進步了,上次表演是 05/2015,當時南瓜仔只會係屋企做少量動作同唱少少歌, 但今次南瓜仔已經可以唱哂成首歌( Jingle bell) 同舞步俾我地睇!!

南瓜仔:「妹妹,你聽日睇我表演,好唔好!?」
南瓜妹:「好!」
我:「但聽日妹妹要去面試,可能睇唔到你表演!」
南瓜仔個樣有少許失望!

表演當天 .....

小朋友表演應不是以高度排, 多數以小朋友表演能力排位置,所以南瓜仔 PN 時表演是排第二行,最左既第一個 .......

今次南瓜仔表演既位置係排第一行,中間左右既位置!!!(容許我咁諗 ^^,因南瓜仔隔離既女仔比佢高半個頭以上,而同佢差不多高既小朋友排係第二行最右既位!!)


↑ 個個小朋友都做得好好 (當然我既專注力係放係南瓜仔身上),南瓜仔全程都跟進舞步,亦有跟住唱歌,而最重要台下既老師係無 "提水" (PN時,佢地表演老師有"提水")

太好彩啦,hd 可以睇完南瓜仔表演,之後hd 就帶南瓜妹去面試,我就留下現場 .......

點知原來仲有 K2 同 K1 一齊大合唱喎!??? hd 同南瓜妹無得睇 ><

一大班小朋友一齊出演,最緊張當然係我地一大班家長,個個都爭住霸個靚位影相 (學校有安排攝影區,但係只係俾1班家長,現在2級一齊表演,真係超多人),我就霸左最前排,對正南瓜仔 .......

南瓜仔見到我:「爸爸呢!?」
我:「爸爸係後面!」
南瓜仔就四圍望爸爸,這一刻,我是否講佢聽爸爸同妹妹去面試呢!?我又怕佢喊 ......


↑ 雖然呢一part 南瓜仔無乜點唱歌,但都乖乖坐定定!!

表演完我就快快去南瓜妹要 in 既學校啦!!

回到家 .....

我:「妹妹,今日哥哥表演好唔好睇呀!?」
南瓜妹:「好睇!」
之後南瓜仔又表演多一次俾我地睇啦!!

8 則留言: