2015年12月11日 星期五

2015 My Birthday

05/12/2015 (38M16D) + (20M14D)

屋企人同我慶祝生日,晚餐係我至愛打邊爐!!


↑ hd 就買左個蛋糕俾我 (我事先係唔知,hd 叫我妹妹去拎蛋糕),懶神秘,最開心當然係南瓜兄妹啦,有得食蛋糕嘛!!

其實我都唔明,我只係識中文同英文,點解寫法文為乜呢!?><

仲有張生日咭,不過我係睇住南瓜仔同hd一齊整!


07/12/2015 (38M18D) + (20M16D)

正日啦,原本 hd book 左尖沙咀食自助餐,我當然反對啦,第二日南瓜兄妹要返學,屋企附近食就算,食乜唔重要,最重要係一家四口嘛!

我地就去左 Rudy Tuesday ........

我未睇餐牌,hd 就話今日午餐食得好飽 ........ 咁即係唔駛叫佢個份!?我其實想据扒,但小朋友一定食唔到,我又一定食唔哂,咁即係唔駛叫啦!!><

算了吧!叫小朋友啱食就得,佢地平時最多去食壽司或薄餅,今日就破例俾佢地食下薯條啦,平時無得食架!!


↑ 青口、大蝦通粉、漢堡包及薯條

↓ 睇下南瓜妹幾鐘意食薯條,成個人扒係枱度,都要拎薯條食......

所以又同南瓜仔爭過,唉.......乜都要爭下!!


↑ 咁都要食下蛋糕,南瓜妹就最愛朱古力蛋糕,而南瓜仔就鐘意食士多啤梨,今次無再爭啦!!


第二日 .......

↑ 送了個蛋糕仔俾我!

我都唔明點解無端端送俾我!?都過左生日!?


幾日後 .......



↑ hd 就同我去左 Lardos Steak House 据扒......

今年有乜生日願望!?我既願望都係俾左南瓜兄妹 (人地話唔可以講出生日願望),希望我願望就達到啦!!

5 則留言: