2015年12月9日 星期三

親子好去處@香港單車館

06/12/2015 (38M17D) + (20M15D)

目的地:香港單車館

原本天氣咁凍,唔係好想戶外活動 (唔想佢地再病),但南瓜仔好想去玩遙控船 (屋苑唔俾玩),唯有同佢地著到"雪人"咁,但佢地好快就話好熱!哈!哈!


↑ 遙控船、"扮"玩滑板車 (全程係我推佢)、玩單車

之後就去食飯啦!!

呢兩個小朋友食飯就越來越煩 ......

原本我叫左2個粟米手卷俾佢地食,點知只係黎左一個粟米手卷. .....

南瓜兄妹就搶住要,最後:「等埋另一手卷黎埋,你地先食,現在放係度先!」

等唔夠5秒,南瓜妹就一手搶左件手卷,仲放埋入口,南瓜仔就喊 .......

之後玉子黎埋,之前佢地會一食,但今次南瓜仔點都唔俾妹妹,仲自己一個人食哂添,南瓜妹當然又喊啦 .......

唯有叫多碟玉子俾佢地食,碟玉子一到,佢兩個就創黎食,好彩每人都都搶到兩件......

但佢地拎左件玉子又唔食,又話飽 .........真係好麻煩!><

去埋將軍澳廣場、popcorn 影下相!!

7 則留言:

  1. 哈哈...唔爭過邊係兄妹呢,雖然都想像到當時個情景有幾混亂

    回覆刪除
  2. 嘩....我要學野了,第時同三個去食壽司,我大概知點order了 =.=""暈....

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實除左食野外,仲有玩具,扭抱等,總之乜都要爭下。

      刪除
  3. 爭下爭下遲d就會好感情..我個兩個都係咁, 哈哈~

    回覆刪除
  4. 有得爭都係好事呀! 爭下爭下就學識點相處~

    回覆刪除