2015年12月21日 星期一

親子好去處@表妹生日會

19/12/2015 (39M) + (20M28D)

呢一日,早上我要返工,下午 hd 要返工,所以只有晚上有節目!!

我就待佢地午睡完,食埋下午茶就同佢地沖涼、吹頭、換衫,原本已攪掂完 ......但南瓜仔臨出門口前話要 poo poo,攪到遲哂大到 ......

南瓜仔要上話劇班 (遲到左15分鐘),所以送完南瓜仔去上堂後,我地就帶埋南瓜妹去表妹(姐)家先,呢個妹妹"樹熊上身",抱住我死都唔肯放,我想 hea 下都唔得!!

係呢個時候,南瓜仔上話劇既職員話可以"睇堂" (就係因為遲到,職員忘記通知我地),但當時我已經係表妹(姐)家,唯有打俾 hd,叫 hd 快點去睇,仲叫佢錄埋俾我睇,點知南瓜仔 0 反應,又唔肯著衫,又唔肯講野,只係企係度 ><

講番正題先 .......

目的地:表妹(姐)家

 ↑ 現在人太多,所以安排左小朋友一張枱食,大人就係另一張,不過呢個方法即係"媽媽們"去埋小朋友枱......

唔 ..... 小朋友有得玩,又點會食野!?算了吧,出街唔迫佢地食野,迫都無用,俾佢地玩好過啦!!


↑ 由於怕太夜,所以食完晚餐後就食蛋糕,個蛋糕又幾似表妹(姐)喎!!

之後就拆禮物,呢個懶 e ma 連禮物都叫佢媽媽代買,一來唔知買乜好,二來又怕唔啱心水,三來我又無時間 ...... 

話咁快,咁就完左了!!

2 則留言:

  1. 個蛋糕好靚呀 =)
    哎呀...我最怕出門前小朋友來開大,巨龍有時都間中咁的...

    回覆刪除