2015年12月2日 星期三

親子好去處@佐敦谷 + 奧海城 (TOMICA 聖誕樂園)

29/11/2015 (38M10D) + (20M8D)

目的地:佐敦谷

天氣太好,最適合就係戶外活動!!

今次我地無去野餐、亦沒有帶帳篷,因為我地係二對二,帶埋帳篷只增加自己既麻煩!!


↑ 遙控車場、踏單車、遊樂場

玩到11點左右,我地就出發去奧海城.......


目的地: 奧海城 (TOMICA 聖誕樂園)

車迷,又點會放過呢!?

去到我地就食飯先,今次終於食到迴轉壽司啦!(好幾次都想食,但次次都排長龍 ><)


↑ 南瓜仔對迴轉壽司好有興趣,所以我地就安排南瓜仔拎,而每次拎南瓜仔都好開心!!(但hd話仲乜唔order,迴轉壽司都唔知轉左幾耐!?我就話,我就係想南瓜仔自己拎 )


↑ 食完飯就去睇  TOMICA,最初以為南瓜仔鐘意,估唔到南瓜妹一樣咁鐘意 ........

而最令我開心係 ......

南瓜兄妹全程係商場自己行 (可能你地唔明,但佢兩個真係好懶,成日唔肯行),佢兩個一路行、一路玩,仲發出開心既笑聲,實在太感動啦!!

3 則留言:

  1. 早呀!對對對,天氣太好了,要多出外走動、走動 ~

    回覆刪除
  2. 迴轉壽司 <---嘻,巨龍又係好喜歡迴轉壽司,所以我變左元氣常客呢 ^^

    回覆刪除