2015年12月29日 星期二

親子好去處@2015 聖誕節 (屋企聖誕PARTY)

25/12/2015 (39M6D) + (21M4D)

我問過南瓜仔有關聖誕老人 .........

南瓜仔:「聖誕老人係假,唔係真架!」

這一刻,我就諗點解南瓜仔咁無童真!???

但後來,我又發現 ....... 其實南瓜仔指係"假",係唔係指書上 / 假公仔呢!?所以話係假!?

hd 好有心去左淘寶,淘了兩套聖誕老人衫,希望南瓜仔相信世上有聖誕老人 .......

我仲同南瓜仔講:「如果你乖,聖誕節果日就會有聖誕老人送禮物俾你!」


目的地:婆婆家(聖誕PARTY)

約埋表哥、表妹(姐)、表妹、表弟一齊開 PARTY ........

待南瓜兄妹瞓完午睡就出發啦!

d 小朋友一齊玩就最開心,而我就可以休息一下!哈!


↑ 聖誕大餐,都係好簡單叫左 pizza hut、壽司,仲有婆婆整左粟米同燒賣!!


↑ 聖誕老人,仲要有2個,黎到,當然要送禮物啦!!

表哥、南瓜仔、表妹見到聖誕老人好開心 .......

不過南瓜妹同表弟就怕,而南瓜妹仲喊到唔收聲添,抱住我唔肯放手!!

期間,南瓜仔:「爸爸呢!?爸爸去左邊!?」

我:「爸爸去左洗手間呀!」


↑ 送完禮物就拆埋禮物 (其實應該係boxing day 先拆),哈!哈!


後記:

南瓜仔好肯定其中一個聖誕老人係公公扮,而另一個南瓜仔係估到 hd 扮,但 hd 好強調這個是真的聖誕老人,最後南瓜仔信唔信!?只有佢自己先知道 .........

5 則留言:

  1. 玩到咁大仲扮埋聖誕老人, 哈哈!!

    回覆刪除
  2. 好堅﹗連聖誕老人都出動埋﹗

    回覆刪除
  3. 我老公扮過幾次聖誕老人送禮物比D小朋友,第一年d小朋友太細,個個一見到佢喊到收唔到聲,笑c我吔班大人,第二年大家的小朋友又再大d(都係同班),竟然係咁追住主任攞禮物,好受歡迎....場面好好笑!XD

    回覆刪除