2015年12月19日 星期六

南瓜仔@39個月

19/12/2015 (39M)


都係唔飲湯、唔食菜 .......

不過食飯進步左好多,特別當我地話妹妹唔食飯時,佢就食得特別好!!


晚上,15分鐘內就會瞓著。

發展方面
對話:
hd 出左街,南瓜仔想玩車:「媽咪,可唔可以玩一陣車!?」( hd 收哂佢既車)
我:「爸爸會鬧架!」
南瓜仔:「爸爸返黎前收番埋,爸爸唔會知!」
吓!咁都得!???

我病到想到死 (咳左兩星期都未好,仲要把聲變哂,最慘係有一日抱住南瓜仔跌係地上,我雙腳及手肘都瘀哂,另一隻腳流哂血,條褲都爛埋,由於我手肘落地先,但南瓜仔個頭都有撞落地上,我已盡能力保護佢,好彩南瓜仔無乜事),我好需要休息.....
我就同南瓜仔講:「媽媽好攰,你快點瞓!」
南瓜仔:「我要睇書!」
我:「你再係咁,媽媽會死!」
南瓜仔喊住講:「媽媽唔會死!」
我:「人,係會死架!」
南瓜仔:「 媽媽唔會死, xx 同 yy (我都唔記得佢講乜動物)先會死!」
我:「咁你早點瞓,俾媽咪休息,我就唔會咁快死!」
就係咁,南瓜仔就瞓啦!!

肌肉:
單腳跳4-5下 (南瓜仔真的似為自己好叻)

其他:
- 告別 BB 牙膏(可食用),之前一直都係用 BB 牙膏 (hd 叫我轉左好耐),我地都怕南瓜仔會蛀牙,所以轉用兒童牙膏 (含氟),最初用就喊爆 .....

為左唔想南瓜仔刷牙變左 "苦差",所以講明若食左甜既食物,就一定要用兒童牙膏。

最初幾日點到唔食甜食物,最後難忍甜食物 (雪糕、餅),就開始接受現實用兒童牙膏.......

咁就成功左啦!! (雖然要到38個多月先轉.....)

- 見到南瓜仔既同學食已經成個蘋果食,我仲係切緊(1/4)俾南瓜仔食 ><

回家後,我就俾左成果蘋果南瓜仔食,原來南瓜仔已經可以成個咁食,仲食得好乾淨,仲識得唔食入面既核!

- 另外,我仲俾全粒車厘子俾南瓜仔食,原來南瓜仔已經識得自已吐核,雖然食得好dirty,又食得唔乾淨,但我覺得好叻叻!!

是我,是我太保護南瓜仔,咩都唔俾佢試,攪到南瓜仔咁多野可以自己做到,但又唔俾佢試,都係我的錯!!

返學
家長日來到 (是日我帶了南瓜妹去旅行,所以由 hd 見!!)......

班主任對南瓜仔既評價都正面:
- 聰明
- 記性好
- 學習能力高
- 專注力高

亦有要改善既地方:
- 不太主動說話,只會表達需要。(呢個是最難改善,我地已安排南瓜仔上話劇班。)
- 用筆無力,班主任叫我地練多d,因為上到 K2 就會有好多字寫。

南瓜仔學校成績評核好簡單,只得數個評份:A+ (6個)、A- (1個)、B(4個)、B- (2個)。

重點要改善評核無咁好既地方 (即 B- ),創意整潔, 整潔我估可能南瓜仔食飯食得 dirty,但創意係咩!?呢個都唔知點改善!???

情感方面
玩具又爭、食物又爭、抱又要爭,咩到要同要爭一餐,爭到我都覺得煩 .....

- 南瓜兄妹各有背囊,南瓜仔:「妹妹,我幫你拎背囊!」
南瓜妹:「唔好!」
南瓜仔堅持要幫妹妹拎,但南瓜妹又唔俾,之後佢兩個一齊喊 .......

好彩佢地兩個都係返全日,所以當佢兩個同時係屋企時,我或hd都會係屋企,若得工人姐姐一個,我都唔知會變成點!??

不過,佢地又會幾好感情.......

- 出街時,南瓜妹行路好慢,但南瓜仔每次都會返轉頭搵番妹妹。
- 每天早上,我會買包俾南瓜仔食,南瓜仔都要買2個,南瓜仔:「一個我食,另一個買俾妹妹嘛!」

2 則留言: