2015年7月13日 星期一

計劃@2015 暑假

南瓜仔返埋今日 (13/7/2015 ) 就放暑假啦 ~~~~~~

南瓜仔會放34天(即五星期)假期,原本我唔想南瓜仔「無無聊聊」留係屋企,我就周圍去睇下畫畫班、英文班、數學班 .......

正當我搵緊時,睇了唔同報章 (一名k3家長報了11個興趣班><) / 文章 / 英華校長簡介會 (推介),亦係fd 睇了幾個朋友既分享,令我有所反思,對於一個未足3歲既小朋友,暑假應該多去玩樂 .......

所以我只係幫南瓜仔報左游水班 (題外話,南瓜仔第二堂由hd帶,今次比上一次好!)

↑ 南瓜妹上埋最後一堂Playgroup,因南瓜妹8月會返全日,留返星期六做親子時間!!

南瓜妹8月頭開學,南瓜仔8月中開學,我應該要好好利用既暑假,同佢地親子樂

所以我會同hd會輪住(亦會夾埋一齊)放假陪住南瓜仔/妹(我同hd既工作較適合7-8月放假),若放唔到假先叫公公幫手睇住!

原本有諗過外遊,最後都決定放棄,希望明年既復活節或暑假帶佢地去啦 .......

雖然外遊唔到,但香港有好多地方都未帶過南瓜仔/妹去!!

1. 迪欣湖
2. 山頂
3. 馬灣 - 約表哥/表妹一齊去
4. 愉景灣
5. 石澳
6. 大嶼山 (昂坪360)
7  長洲
8. 迪士尼
9. 天際SKY 100 觀景台
10. 荔園 Super Summer (26/6 - 3/9/2015) - 約表哥/表妹一齊去
11. 九龍灣國際展貿中心 (Hello Kitty展覽 - 6/8 - 23/8/2015)

南瓜仔未到3歲(仲係免費),我係唔係應該帶多d去要俾入場費既地方!?

你地仲有乜好建議!?

8 則留言:

  1. 已經好多好節目呀,我都認同應該玩下先,可惜無假攞唔到咁多湊佢地呀! 希望佢地兩個都有個開心既暑假啦!

    回覆刪除
  2. 已經好多好節目呀,我都認同應該玩下先,可惜無假攞唔到咁多湊佢地呀! 希望佢地兩個都有個開心既暑假啦!

    回覆刪除
  3. 對啊,見到都好開心,我都好想有暑假放啊~~~~~

    回覆刪除
  4. 小朋友真係應該玩多啲,只要唔係谷佢地學術同係佢地喜歡的都冇乜問題

    回覆刪除
  5. 小朋友真係玩多d 呀~~ 上了小學後, 好多時都係學野補習同讀書!!

    回覆刪除
  6. 雖然放暑假唔係話完全好關我事,但一聽到放暑假小高都自自然然興奮起來,至少無咁忙,已經好好,又可放早啲,好開心呢 ~
    我諗諗下都未必外遊了,因為暑假難即興啲......或者留返o係香港都一樣可吃喝玩樂!^^ 預祝你們一家有個難忘的暑假!:)

    回覆刪除
  7. 我都認同呢個年紀應該玩多D,要學嘢遲吓真係唔愁無機會,只怕到時親子時間太少,宜家要好好珍惜

    回覆刪除
  8. 我都同意咁細個應該要玩多啲,由2、3歲人仔開始chur真係太慘啦,所以好支持你嘅決定!
    不過你真係好鬼勁,又plan好晒節目,咁你老公平日可以帶南瓜仔去玩囉?

    回覆刪除